// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۷

ساخت بازی Everwild از سال ۲۰۱۶ آغاز شده است

بنابر گزارش‌ها به نظر می‌رسد که بازی Everwild بیش از ۵ سال و از سال ۲۰۱۶ در دست تولید است.

استودیو Rare در نوامبر سال ۲۰۱۹ برای اولین‌بار بازی جدید خود با نام Everwild را معرفی کرد. بازیکنان در این بازی هدایت شخصیتی را برعهده خواهند گرفت که توانایی برقراری ارتباط با حیوانات و طبیعت را دارد و همچنین از نظر بصری، تیم سازنده از گرافیکی فانتزی برای این بازی استفاده کرده‌اند. اما متاسفانه از آن زمان هیچ اطلاعات جدیدی در مورد این بازی منتشر نشد. باتوجه‌به گزارش‌هایی که اندکی پس از معرفی بازی مبنی بر بودن این بازی در مرحله‌ی پیش تولید منتشر شد و همچنین گزارش‌های اخیر مبنی بر اینکه هنوز زمان زیادی تا عرضه‌ی این بازی وجود دارد، ممکن است تصور کنید که توسعه‌ی این پروژه باید اخیراً آغاز شده باشد اما ظاهرا اینطور نیست.

باتوجه‌به تصاویری که توسط فردی در توییتر از پروفایل لینکدین کسانی که پیش از این روی بازی Everwild کار کرده‌اند یا هم‌اکنون در حال کار کردن هستند منتشر شده است، به نظر می‌رسد که بازی Everwild از مدت‌‌ها قبل به‌نوعی در حال ساخت بوده است. پروفایل‌ها نشان می‌دهند که بعضی افراد از سال ۲۰۱۷ مشغول کار روی این بازی بوده‌اند و همچنین صفحه‌ی لینکدین طراح اصلی داستان بازی، دیل مورچی، به کار روی این بازی از سال ۲۰۱۶ اشاره می‌کند. این ارقام به این معنا است که این بازی از تقریباً پنج سال و نیم گذشته در دست تولید بوده است.

لینکدین تیم everwild

لینکدین تیم everwild

لینکدین تیم everwild

البته این بدان معنا نیست که بازی در تمام این مدت در حال توسعه فعال بوده است. بازی‌ها اغلب قبل از ورود به توسعه کامل‌، مدت زمان طولانی را در دوره‌ی پیش تولید می‌گذرانند و این احتمالاً همان مرحله‌ای است که هم‌اکنون بازی Everwild در آن قرار دارد. این فرضیه با دیدن اینکه یکی از اولین نشانه‌های پیشرفت بازی از طرف طراح اصلی داستان، جایی که تنظیمات و داستان بازی احتمالاً در حال تدوین بوده‌اند دیده شده است، حتی بیشتر از قبل محتمل به نظر می‌رسد.

بازی Everwild برای کامپیوترهای شخصی، ایکس ‌باکس سری اس و ایکس‌ باکس سری ایکس در حال تولید است. اواخر سال گذشته، کارگردان خلاق بازی Everwild از سمت خود در استودیو Rare ایکس باکس استعفا داد و ثبت یک علامت تجاری یک سال پیش نشان می‌دهد که این بازی می‌تواند بخش‌های سرویس محوری را داشته باشد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده