نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۰

تریلر جدید بازی Everwild ما را با دنیای زیبای این بازی آشنا می‌کند

استودیوی Rare در جریان رویداد رونمایی از بازی‌های جدید ایکس‌باکس سری ایکس تریلر جدیدی از بازی زیبای Everwild را به نمایش گذاشت.

بازی جدید Everwild نیز جزء مواردی است که در خلال رویداد ویژه مایکروسافت به نمایش گذاشته شده است. بازیکنان در این بازی هدایت دختری ماجراجو را برعهده خواهند گرفت که توانایی برقراری ارتباط با حیوانات را دارد. از نظر بصری، تیم سازنده از گرافیک فانتزی و نقاشی شکل برای EverWild استفاده کرده است.

این بازی که اولین‌بار در جریان رویداد X019 در سال گذشته معرفی شده بود ایده‌های جدیدی را در گیم‌پلی خود گنجانده و سعی دارد تجربه متفاوتی را به کاربر ارائه کند. بااین‌حال این بازی همچنان اسرارآمیز باقی مانده و اطلاعات زیادی درباره آن وجود ندارد.

شما می‌توانید در ادامه ویدیوی تریلر جدید Everwild را همراه با موسیقی زیبای آن تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Everwild که برای کامپیوترهای شخصی، ایکس ‌باکس وان و ایکس‌ باکس سری ایکس ساخته می‌شود، جدیدترین IP استودیوی ریر است. این استودیوی انگلیسی که در حال حاضر زیرمجموعه مایکروسافت محسوب می‌شود، روزگاری به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و خلاق‌ترین سازندگان بازی‌های ویدیویی در جهان شناخته می‌شد. از جمله شاهکارهای فراموش‌نشدنی این استودیو می‌توان به بازی‌هایی مثل GoldenEye و Donkey Kong Country و همچنین Banjo Kazooie و Battletoads اشاره کرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده