نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۰

شایعه: Omen نام بازی فانتزی جدید آرکین با محوریت خون‌ آشام ها است

براساس خبر جدیدی که در ارتباط با بازی جدید استودیوی آرکین از زیرمجموعه‌ی بتسدا منتشر شده، آی پی جدید و فانتزی Omen با محوریت خون آشام‌ها در کنفرانس E3 2021 رونمایی خواهد شد.

اوایل سال ۲۰۲۱ بود که فهرست استخدام نیروی جدید در استودیوی آرکین از آی پی جدید توسعه‌دهندگان بازی‌های Prey و Dishonored پرده برداشت. براین اساس گفته می‌شد که اثر جدید این استودیوی آمریکایی، یک بازی کاملاً جدید و مبتنی بر سبک فانتزی و تخیلی خواهد بود. حالا جزئیات جدیدی از ماهیت این بازی در اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهد تاریخ انتشار این بازی نزدیک‌تر از چیزی است که در ابتدا تصور می‌شد.

این خبر که نخستین بار ازطریق وبسایت ResetEra منتشر شده، در رشته توییت‌های اخیر حساب XboxNews جمع بندی شده است. براین اساس، آی پی جدید Arkane Austin ظاهراً با نام Omen شناخته می‌شود؛ یا حداقل این نام اولیه‌ای است که در فاز توسعه‌ی این بازی به آن نسبت داده شده است. ضمناً وقایع داستان فانتزی این بازی با خون آشام‌ها در ارتباط است. در ادامه‌ی این گزارش بیان شده که انتظار می‌رود در بهار سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه این بازی جدید باشیم. احتمالاً در رویداد E3 ماه آینده، با انتشار یک تریلر CGI از این بازی رونمایی شود.

لوگو استودیوی آرکین

البته که این خبر هنوز به تأیید منابع رسمی نرسیده است، بنابراین باید فعلاً این اطلاعات را در حد یک شایعه در نظر داشته باشید. درهرحال اگر این ادعا صحت داشته باشد، باید دید که توسعه‌دهندگان خلاق استودیوی آرکین چه چیزی را برای طرفداران بازی‌های فانتزی آماده کردند. به محض انتشار اطلاعات بیشتر، جزئیات آن به اطلاع شما خواهد رسید.

این اطلاعات جدید می‌تواند همچنان آینده بازی‌های Dishonored و Prey را به هاله‌ای از ابهام وارد کند، اما فعالیت این تیم روی یک آی‌پی جدید که در یک دنیای فانتزی نیز جریان دارد می‌تواند چشم‌انداز هیجان‌انگیزی را برای آینده استودیو ترسیم کند. احتمالاً هنوز زمان زیادی تا انتشار اطلاعات تکمیلی این بازی باقی مانده است؛ تا زمان ارائه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده