نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

سازندگان بازی‌های Dishonored و Prey روی یک بازی جدید در سبک فانتزی کار می‌کنند

براساس اطلاعاتی که در پروفایل لینکدین یکی از توسعه‌دهندگان استودیوی آرکین آستین درج شده، به‌نظر می‌رسد که جزئیات جدیدی در ارتباط با پروژه ناشناخته سازندگان Dishonored و Prey مشخص شده است.

درحالی‌که تیم توسعه‌دهندگان لیون از استودیوهای بازی‌سازی آرکین هم‌اکنون مشغول کار روی بازی جدید Deathloop هستند، همچنان سؤالاتی درباره پروژه فعلی استودیو واقع در شهر آستین این شرکت که پیش از این سابقه ساخت بازی‌های Dishonored و Prey را برعهده دارد، مطرح شده است. هاروی اسمیت از استودیو آستین آرکین اخیراً اعلام کرده که این شرکت هم‌اکنون مشغول کار روی یک پروژه معرفی نشده است. حالا به‌نظر می‌رسد که اطلاعات جدیدی از این بازی به‌دست مخاطبان رسیده است.

یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Timur222 اطلاعات جدیدی را ازطریق یک پروفایل LinkedIn متعلق به لیسا کاریر، طراح جلوه‌های بصری استودیوی آرکین آستین به‌دست آورده که براساس آن، به یک پروژه بدون نام از استودیو آرکین آستین اشاره شده است. ظاهراً این بازی در سبک فانتزی در دست ساخت است و از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در ساخت آن اسفاده خواهد شد.

همان‌طور که اشاره شد، هاروی اسمیت که سازنده‌ و کارگردان سری Dishonored است و همچنین پیش از این نیز روی بازی Prey کار کرده است، در مصاحبه با وبسایت Vandal بیان کرده که او هم‌اکنون عضو تیم Arkane Lyon نبوده و در حال حاضر در تیم Arkane Austin مشغول کار روی بازی بعدی این استودیو است که هنوز معرفی نشده است.

البته این اطلاعات جدید می‌تواند همچنان آینده بازی‌های Dishonored و Prey را به هاله‌ای از ابهام وارد کند، اما فعالیت این تیم روی یک آی‌پی جدید که در یک دنیای فانتزی نیز جریان دارد می‌تواند چشم‌انداز هیجان‌انگیزی را برای آینده استودیو ترسیم کند. احتمالاً هنوز زمان زیادی تا انتشار اطلاعات تکمیلی این بازی باقی مانده است؛ تا زمان ارائه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده