// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵

بازی بزرگ رمدی و اپیک گیمز به‌زودی وارد مرحله تولید می‌شود

باتوجه به گزارش‌های اخیر، اخبار جدیدی از بازی مشترک استودیو رمدی و اپیک گیمز در دسترس قرار گرفته است.

در ماه مارس سال گذشته بود که استودیو رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) با شرکت اپیک گیمز (Epic Games) برای توسعه دو بازی که در یک جهان مشترک روایت می‌شوند، وارد همکاری شد. همچنین یکی از بخش‌های این قرارداد این بود که درآمد حاصل از این بازی‌ها به‌صورت ۵۰/۵۰ بین اپیک گیمز و رمدی تقسیم خواهد شد و در ازای این حرکت، رمدی می‌تواند همچنان صاحب آی‌پی‌های خلق شده بماند.

تابه‌امروز اخبار خاصی حول این دو پروژه AAA به‌گوش نرسیده است. این در حالی است که ماه گذشته جف گراب، نویسنده گیمزبیت، مدعی شده بود که رمدی در حال توسعه بازی Alan Wake 2 است. باتوجه‌به بسته الحاقی AWE بازی Control، حال توسعه الن ویک 2 آن‌چنان دور از ذهن نخواهد بود. همچنین به‌تازگی گزارشی منتشر شده و در جریان آن، اعلام شده که «بازی AAA رمدی با همکاری اپیک گیمز به‌زودی وارد فاز تولید می‌شود و دومین بازی که مقیاس کوچک‌تری دارد، همچنان در حالت تولید کامل به‌سر می‌برد.»

در ادامه این گزارش مشخص شده که رمدی در حال کار روی پنج بازی مختلف است که چهار تیم داخلی روی این پروژه‌ها کار می‌‌کنند. همچنین تمامی اعضای تیم توسعه بازی Control هم در حال کار روی پروژه‌های دیگر هستند که یکی از آن‌ها «یک پروژه هیجان‌انگیز جدید است که در فاز ابتدایی خود به‌سر می‌برد.» در انتها بد نیست به بخش داستانی بازی Crossfire هم اشاره کنیم که مراحل توسعه آن به‌خوبی پیش می‌رود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده