// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۷

احتمال ساخت بازی انحصاری برای پلی استیشن توسط رمدی

مطابق برخی شواهد احتمال دارد که استودیو بازی‌سازی رمدی مشغول ساخت یک بازی ویدیویی انحصاری برای پلی استیشن 5 سونی باشد.

به نظر می‌رسد که بازی مورد بحث نه انحصاری زمانی یا انحصاری کنسولی که انحصاری کامل پلی استیشن 5 سونی خواهد بود

استودیو بازی‌سازی رمدی که به خاطر مجموعه بازی Alan Wake، مکس پین و کنترل شناخته می‌شود، مدتی قبل تایید کرد که پنج بازی کوچک‌وبزرگ را در مراحل مختلف ساخت دارد؛ بخش تک‌نفره‌ی بازی CrossfireX، بازی مولتی‌پلیر و سرویس‌محور Vanguard، یک بازی کوچک برای اپیک گیمز و یک بازی بزرگ برای اپیک گیمز. این وسط مطابق شایعات قرار است آن «بازی بزرگ» که اپیک گیمز آن را منتشر خواهد کرد، همان بازی Alan Wake 2 باشد. این وسط فقط همه می‌خواستند بدانند که پنجمین پروژه یعنی یک بازی بزرگ از تیم ساخت بازی Control با ناشری اعلام‌نشده چه خواهد بود؟ حالا به نظر می‌رسد که احتمال دارد جواب این پرسش مشخص شده باشد.

مطابق شایعات تاییدشده توسط یک اینسایدر با نام کاربری Shpeshal Ed در توییتر، آن بازی استودیو رمدی با سرمایه‌گذاری سونی و به شکل انحصاری برای پلی استیشن تولید می‌شود. همچنین این اینسایدر که در گذشته چند بار حرف‌های او درست از آب درآمده‌اند، می‌گوید به احتمال زیاد این بازی نه یک انحصاری کنسولی یا یک انحصاری زمانی، بلکه انحصاری کامل برای پلی استیشن 5 خواهد بود. او مثلا در گذشته به درستی گفت که بازی Final Fantasy 7 Remake روی پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد و در اکثر مواقع متمرکز روی انتشار زودهنگام اخبار مرتبط با ایکس باکس و مایکروسافت است.

استودیو رمدی /  Remedy

کلر براملی، تهیه‌کننده‌ی جهانی تیم‌های بازی‌سازی خارج از استودیوهای اختصاصی پلی استیشن به‌تازگی آگهی‌های استخدام منتشرشده توسط اعضای مختلف رمدی را به اشتراک گذاشته است. موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید او دقیقا چند ماه قبل از معرفی بازی Returnal، بازی انحصاری استودیو Housemarque برای پلی استیشن 5 هم آگهی‌های شغلی مربوط‌به آن تیم را به اشتراک می‌گذاشت و دقیقا همین کار را قبل از معرفی بازی Sackboy: A Big Adventure برای استودیو Sumo Digital نیز انجام داد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده