// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۹

نمایش انتخاب ‌های متفاوت داستانی در ویدیو جدید بازی Twelve Minutes

ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی Twelve Minutes منتشر شده که در آن شاهد هستیم زوج درون بازی دورن حلقه‌ای زمانی گیر افتاده‌اند که با هر بار مردن به ابتدای آن برمی‌گردند.

بازی ماجراجویی و مستقل Twelve Minutes که دارای المان‌های روان‌شناختی است، پس از یک‌ بار تأخیر خوردن در سال ۲۰۲۰ قرار است در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی منتشر شود. دوازده دقیقه از آن بازی‌هایی است که توجه بسیاری از طرفداران سبک ماجراجویی را به خود جلب کرده و حالا لوییس آنتونیو، کارگردان و نویسنده‌ی بازی ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی آن منتشر کرده که خود در آن به تشریح موارد مختلف بازی می‌پردازد و می‌بینیم که شخصیت‌های اصلی بازی در حلقه‌ای زمانی گیر افتاده‌اند. شما می‌توانید این ویدیو را در کانال یوتیوب آی‌جی‌ان تماشا کنید.

در این ویدیوی ۶ دقیقه‌ای از 12Minutes شیوه‌ی کارکرد حلقه‌ی زمانی بازی، نحوه‌ی تعامل کاراکترها با یکدیگر و برخی مکانیک‌های گیم‌پلی بازی به‌طور مختصر نمایش داده می‌شوند. در ویدیو شاهد هستیم زوج درون بازی می‌خواهند نوعی دسر با هم بخورند که ناگهان فردی که خود را پلیس معرفی می‌کند، سررسیده و بدون توضیح خاصی به زن دستبند می‌زند. در انتخاب اول شوهر هیچ کار خاصی برای جلوگیری از دستگیری همسرش نکرده و فرد سوم او را هم دستبند زده و سپس خفه می‌کند. در این موقع است که شوهر با احساس خفگی به اول حلقه‌ی زمانی برمی‌گردد.

پلیس در حال کتک زدن کاراکتر 12 Minutes

نکته این‌جا است که شوهر تمام وقایع حلقه‌ی قبل را به یاد دارد و زن چیزی یادش نیست. بازیکنان در نقش شوهر می‌توانند در این موقعیت مکالمات مختلفی با زن داشته باشند. برای مثال، در این ویدیو می‌بینیم که مرد تلاش می‌کند زن را قانع کند که بخشی از آن روز خاص دائما در حال تکرار شدن است که البته زن چنین چیزی را باور نمی‌کند. سپس مرد برای اثبات حرفش به خوردن دسر در آن روز یا تشنه بودن زن اشاره می‌کند و می‌بینیم که با هیچ‌یک از این ارجاعات نمی‌تواند همسرش را قانع کند.

حالا بازیکن باید منتظر بماند تا حلقه به جایی برسد که پلیس وارد خانه‌ی این زوج می‌شود. بازیکن این بار انتخاب می‌کند که در دستشویی پنهان شود که البته فردِ پلیس موقعیت او را پیدا کرده و با شکستن در وارد دستشویی می‌شود. در اینجا می‌توان با چاقو به پلیس حمله‌ور شد که در این حالت نیز بازیکن در کشتن او ناکام می‌ماند.

Twelve Minutes در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. نظرات خود را درخصوص این بازی با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده