// شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱

عرضه بازی Twelve Minutes در آینده نزدیک

در جریان رویداد اخیر مایکروسافت در مورد زمان عرضه بازی Twelve Minutes توضیحاتی ارائه شد.

12 Minutes را می‌توان یکی از بازی‌های مستقل و مورد انتظار دانست که توسط لوئیس آنتونیو و تیمش از استودیو Annapurna در حال توسعه است. همچنین در جریان شوکیس شب گذشته توییچ با محوریت بازی‌های ID@XBOX، لوئیس آنتونیو توضیحاتی را در مورد بازی ارائه کرد.

 باتوجه‌به توضیحات وی، تیم سازنده در حال انجام کارهای پایانی توسعه 12 Minutes است و درآینده نزدیک عرضه می‌شود. متاسفانه اطلاعات بیشتری حول این موضوع منتشر نشد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه زمانی تاریخ انتشار دقیق بازی اعلام می‌شود.

12 Minutes روایت‌گر داستان مردی است که از سر کار به خانه بر می‌گردد و در حال گذارندن وقت خود با همسرش است، اما ناگهان پلیس به خانه آن‌ها آمده و قصد دستگیر کردن همسر شخصیت اصلی را دارد. حال شما باید جلوی دستگیر شدن همسر خود را بگیرید و هر بار که ناکام بمانید، مجددا به بعد از ظهر شروع داستان بر می‌گردید. دراین‌میان بد نیست به صداپیشه‌های بازی 12 Minutes هم اشاره‌ای داشته باشم.

در بازی 12 Minutes هنرپیشه‌های مطرحی نظیر ویلیم دیفو، دیزی ریدلی و جیمز مک‌اووی وظیفه صداپیشگی شخصیت‌های داخل بازی را دارند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا منتظر بازی 12 Minutes هستید؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده