// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۴

استفاده استودیو کوالیشن از موتور آنریل انجین 5 برای بازی‌های بعدی

استودیوی The Coalition می‌گوید آن‌ها خود را برای ساخت بازی‌های نسل نهمی با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 آماده می‌کند. آن‌ها البته تاکید کرده‌اند فعلا بازی جدیدی معرفی نمی‌کنند.

براساس جدیدترین اخبار، استودیوی The Coalition، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Gears of War اعلام کرده که آن‌ها در حال آماده شدن برای ساخت بازی در نسل جدید و با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 هستند. البته کوالیشن در عین حال می‌گوید بازی جدیدی در آینده‌ی نزدیک معرفی نخواهد کرد. این‌طور به‌نظر می‌رسد، آن‌ها از پروژه‌های جدید خود در رویدادهای گیمینگ امسال مانند E3 و Gamescom رونمایی نمی‌کنند.

کوالیشن برنامه دارد با انتشار فصل‌های جدید Gears 5 یعنی Operationهای ۷ و ۸ به پشتیبانی از این بازی ادامه دهد. هریک از این فصل‌ها قرار است دو محتوای تازه شامل کاراکترها، نقشه‌ها و رویدادهای ویژه به بازی اضافه کنند. کوالیشن همچنین می‌گوید همین‌طور که به پایان سال ۲۰۲۱ نزدیک می‌شویم، فروشگاه بازی را با محتوای جدید و Playlistهای ویژه به‌روزرسانی می‌کنند.

گیم‌پلی بسته الحاقی Hivebusters از بازی Gears 5

آن‌ها توضیح می‌دهند: «از اینکه منابع‌مان را به سمت توسعه‌ی [بازی‌های] نسل بعدی و با استفاده از آنریل انجین 5 متمرکز کرده‌ایم، بسیار هیجان‌زده‌ایم. برای توسعه‌ی موتور آنریل انجین، مجموعه‌ی گیرز آو وار همیشه گزینه‌ی اول بوده است. از گیرز آو وارهایی که با رزولوشن 720p روی ایکس باکس 360 اجرا می‌شدند گرفته تا سال پیش که با آپدیتی روی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، نرخ فریم بخش چندنفره [گیرز 5] به ۱۲۰ ارتقا پیدا کرد. ما از اینکه قرار است این سنت را ادامه داده و برای ساخت بازی‌های جدید در سال‌های آتی به توسعه‌ی آنریل انجین 5 ادامه می‌دهیم، بسیار هیجان‌زده هستیم.»

کوالیشن در ادامه می‌نویسد: «استفاده از یک موتور بازی‌سازی جدید کار بزرگی است و به همین خاطر می‌خواهیم صادق باشیم و بگوییم تا مدتی هیچ پروژه‌ی جدیدی معرفی نخواهیم کرد. از تمام طرفداران تشکر می‌کنیم. با مشتاق هستیم که دست به کار شویم و هر وقت که زمانش رسید، آنچه را که در حال ساختش هستیم به شما نشان دهیم.»

در همین حین، چند روز پیش شایعه‌ای مطرح شد مبنی بر اینکه The Coalition در حال ساخت یک بازی از آی‌پی جنگ ستارگان است. حالا یکی از مدیران ارشد مجموعه Gears of War که در ردیت با نام کاربری TC_Kilo شناخته می‌شود، این شایعات را رد کرده و می‌گوید این استودیو در حال ساخت یک بازی Star Wars نیست.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده