نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

سازندگان Gears of War به دنبال جذب نیرو برای پروژه ‌های جدید این سری

استودیوی کوالیشن، توسعه‌دهنده مجموعه بازی‌های Gears of War درحال جذب نیروی جدید به منظور کار روی «تجربه نسل جدید بازی‌های Gears» است.

ظاهراً استودیوی The Coalition که به‌تنهایی و به‌صورت انحصاری مسئول ساخت بازی‌های Gears of War برای شرکت ناشر اپیک گیمز است، به سختی مشغول آماده‌سازی آینده‌ی این مجموعه محبوب و پرطرفدار است. تیم توسعه‌دهندگان این استودیو در ونکوور کانادا، درحال حاضر به‌دنبال استخدام چند نیروی جدید در مسئولیت‌های مختلف هستند که در آگهی تبلیغاتی مربوط‌به آن، به «ساخت بازی‌های شگفت انگیز در مجموعه‌ی Gears of War» اشاره شده است.

همان‌طور که اشاره شد، در این فهرست موقعیت‌های شغلی متعددی دیده می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به طراح ارشد لِوِل، طراح ارشد انیمیشن‌های سینماتیک و سرپرست تیم طراحی فنی گیم‌پلی بازی اشاره کرد. در متن این آگهی نوشته شده که استودیوی کوالیشن به ارتقاء مستمر و همیشگی سطح باز‌ی‌های Gears متعهد بوده و به همین منظور، به‌دنبال استخدام نیروهای متخصص برای بهبود سطح بازی‌های این مجموعه است. علاوه‌بر این، در توضیحات آگهی مربوط‌به «مهندس نرم‌افزار رابط کاربری» ادعا شده که توسعه‌دهندگان این بازی به‌دنبال بازسازی آینده‌ی این آی پی و ارتقاء سطح پلتفرم‌های سرگرمی مایکروسافت هستند.

کاراکتر بازی gears 5

جالب اینجا است که در فهرست مربوط‌به مهندس نرم‌افزارهای خدماتی، به اهداف این استودیو برای تعریف مجدد تجربه بازی‌های Gears در زمینه تکنولوژی‌های مدرن سرویس‌های ابری اشاره شده است.

در هر حال، احتمالاً تا زمانی‌که اخبار رسمی از آینده‌ی مجموعه بازی‌های Gears of War منتشر شود، زمان زیادی باقی مانده است؛ اما سازندگان این بازی در اظهارات قبلی خود به ادامه‌ی مسیر تغییرات بزرگی که از زمان عرضه Gears 5 در این مجموعه اعمال شد، تأکید مجدد داشتند. از میان این موارد، می‌توان به دنیای جهان باز، حق انتخاب بازیکنان و توسعه شاخه‌های داستانی بازی اشاره کرد.

شخصیت های بازی gears 5

علاوه‌بر این، حساب کاربری توییتر Gears of War اخیراً یک تصویر مرموز و مرتبط با مجموعه Gears را منتشر کرده بود که شباهت بسیار زیادی به عکس روی جلد بازی Gears of War 2 داشت. بعدها مشخص شد که این تصویر درواقع تیزری برای معرفی ویکتور هافمن (Victor Hoffman)، کوئین رینا (Queen Reyna) و لوکاست زیلوت (Locust Zealot) سه شخصیت جذاب برای طرفداران قدیمی این مجموعه بوده که در Operation جدید این بازی به Gears 5 اضافه می‌شوند.

Gears 5 هم‌اکنون در کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان قابل دریافت است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده