نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۸

یک بازی کاملا جدید در میان پروژه های احتمالی استودیو کوالیشن

جف گراب از گیمزبیت اخیرا اعلام کرده است که استودیوی کوالیشن درکنار بازی Gears 6 یک پروژه کاملا جدید نیز در دست ساخت دارد.

سالیان سال است که نام استودیوی بازی‌سازی کوالیشن (The Coalition) با اسم مجموعه Gears of War گره خورده است. اگر از طرفداران سری گیرز آف وار باشید، قطعا اطلاع دارید که در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی بود که کوالیشن با همکاری استودیوی Splash Damage یک اثر جدیدی تحت عنوان Gears Tactics که باز هم ردپای گیرز آف وار در آن مشاهده می‌شد را برای علاقه‌مندان روانه بازار کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد بالاخره سران این استودیو قرار است پا را فراتر گذاشته و دست به توسعه یک پروژه کاملا جدید و متفاوت بزنند. جف گراب، یکی از روزنامه‌نگاران حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی، اخیرا اعلام کرده است که استودیوی کوالیشن در حال کار روی یک اثر جدید و معرفی نشده‌ای است. او در ادامه با استناد به شنیده‌ها ادعا می‌کند که این بازی احتمالا یک نسخه از سری جنگ ستارگان (Star Wars) خواهد بود.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که این روزها استودیوی کانادایی کوالیشن درکنار Gears 6، در روند توسعه بازی Halo Infinite نیز به استودیوی 343 Industries کمک می‌کند.

اگرچه تا زمان تایید اعضای کوالیشن نمی‌توان از صحت و درستی صحبت‌های گراب اطمینان حاصل کرد، اما درصورت به وقوع پیوستن این موضوع باید منتظر ماند و دید آیا این بازی جدید پیش از Gears 6 عرضه خواهد شد یا خیر.

حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از ساخت یک بازی احتمالی براساس مجموعه جنگ ستارگان توسط استودیوی کوالیشن را با ما نیز به اشتراک بگذرید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده