// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۳

سود رکوردشکن کپکام براساس گزارش مالی اخیر این شرکت

کپکام یک‌بار دیگر در سال مالی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ موفق شد در کسب سود رکورد بزند و دو بازی Monster Hunter World و ریمیک Resident Evil 3 بیشترین کمک را در این دوره به درآمدزایی این شرکت کرده‌اند.

کپکام به‌تازگی نتایج عملکرد خود را در سال مالی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ منتشر کرده که نشان می‌دهد این شرکت بازی‌سازی ژاپنی در دوره‌ی مذکور بار دیگر موفق شده رکورد بیشترین سود کسب‌شده‌ی خود را در یک سال مالی بشکند. درواقع سود کپکام در هشت سال متوالی روندی رو به رشد داشته است. درآمد خالص این شرکت از فروش محصولات ۱۶.۸ درصد، درآمد عملیاتی ۵۱.۶ درصد و درآمد عادی ۵۱.۸ درصد نسبت به سال مالی قبل بیشتر شده است.

بزرگ‌ترین بازی‌های منتشرشده‌ی کپکام در سال مالی مورد اشاره نسخه‌ی ریمیک Resident Evil 3 و Monster Hunter Rise بودند و آن‌ها تایید کرده‌اند که این دو بازی بیشترین سهم را در سوددهی و درآمدزایی این شرکت در سال مالی ۲۲-۲۰۲۱ داشته‌اند. همچنین فروش عالی بسته‌ی الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter World یکی دیگر از عوامل مهم در کسب درآمد کپکام در دوره‌ی مذکور بوده است.

ریمیک رزیدنت ایول 3 تا اوایل بهمن ۳.۶ میلیون نسخه و مانستر هانتر رایز تا اوایل اردیبهشت ۶ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته‌اند. کپکام معمولا جدیدترین آمار فروش بازی‌هایش را همراه‌با گزارش مالی سه‌ماهه خود منتشر می‌کند و برای آگاهی از میزان فروش به‌روزشده‌ی این دو بازی احتمالا باید تا انتشار این گزارش منتظر ماند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده