// پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۹

فروش چشمگیر بازی Resident Evil 3 Remake

کپکام در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده که فروش بازی‌های Resident Evil 3 Remake و Monster Hunter World: Iceborne به ۳.۶ و ۷.۲ میلیون نسخه رسیده است.

با تمام شدن سال ۲۰۲۰ میلادی، شرکت‌های بازی‌سازی آمار و ارقام فروش بازی‌های خود در سه‌ماهه اخیر (تا پایان دسامبر ۲۰۲۰) را منتشر می‌کنند. ازاین‌رو گزارش مالی جدید کپکام (Capcom) خبر از موفقیت فروش بازی‌های اخیر این شرکت می‌دهد.

دنیل احمد در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که فروش خالص کپکام ۲۲.۶ درصد نسبت به سال پیش و همین بازه زمانی افزایش یافته است. همچنین سود عملیاتی این شرکت هم ۳۲.۲ درصد افزایش یافته است. ازاین‌رو کپکام بهترین سه‌ماهه تاریخ خود را از نظر سوددهی تجربه کرده است. 

در ادامه، مشخص شده که فروش کلی بازی Resident Evil 3 Remake به ۳.۶ میلیون نسخه رسیده است. همچنین فروش Resident Evil 2 Remake هم به ۴.۷ میلیون نسخه رسیده است. بازی Monster Hunter World: Iceborne هم همچنان به عملکرد بسیار خوب خود ادامه می‌دهد و فروش کلی آن به ۷.۲ میلیون نسخه رسیده و در مجموع، مانستر هانتر ورلد به فروش ۲۴ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده است. انتظار می‌رود با عرضه Monster Hunter Rise در ماه مارس، شاهد عملکرد فروش خوب این بازی روی نینتندو سوییچ باشیم.

نکته جالب این است که در ماه نوامبر هم یک بازی نقش افرینی شرقی به نام Street Fighter: Duel در چین روی سیستم ‌عامل iOS عرضه شده بود که آن هم بازی هم ظاهرا عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش گذاشته است. بازی ذکر شده توسط شرکت تنسنت گیمز (Tencent Games) عرضه شده بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی Resident Evil Village می‌تواند در ماه‌های ابتدایی عرضه، فروش خوبی را کسب کند؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده