نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۱

احتمال عرضه کنترلرهای دوال سنس با رنگ‌بندی‌‌های جدید

اخیرا گزارشی منتشر شده مبنی‌بر اینکه سونی به‌زودی قرار است کنترلر دوال‌سنس پلی استیشن 5 را با دو ترکیب رنگ جدید قرمز - مشکی و خاکستری - مشکی روانه بازار کند.

سالیان سال است که رنگ اصلی و پایه کنسول‌های سونی مشکی بوده است. از کنسول PS2 تا پلی استیشن 4 سونی همواره از این قاعده خود پیروی کرده و در ابتدا کنسول خود را تنها به رنگ مشکی روانه بازار می‌کرد. 

این رویه اما با شروع نسل نهم و عرضه کنسول پلی استیشن 5 تغییر کرد. سونی در این نسل از کنسول‌های خانگی در اقدامی غافلگیرکننده رنگ اصلی کنسول خود را نه مشکی بلکه در رنگ سفید و کنترلر آن یعنی دوال‌سنس را نیز در ترکیب رنگ سفید و مشکی در دسترس عموم قرار داد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد پس از گذشت مدتی از زمان عرضه کنسول PS5، ژاپنی‌ها قرار است تنوعی در رنگ‌های کنترلر آن بدهند. این موضوع از جایی نشات می‌گیرد که به‌تازگی وبسایت خبری Area Jugones که سابقه خوبی در افشای اطلاعاتی درخصوص سرویس پلاس دارد، طی گزارشی ادعا کرده است که پس از ارتباط با منابعی در سونی، متوجه شده است که به‌زودی کنترلر دوال‌سنس با دو ترکیب رنگی جدیدی معرفی و عرضه خواهد شد. با استناد به حرف‌وحدیث‌های مطرح شده باید منتظر تماشای دوال‌سنس در دو ترکیب رنگ جدید قرمز - مشکی و خاکستری - مشکی باشیم.

همان‌طور که اطلاع دارید تا تایید رسمی سونی و تیم پلی استیشن نمی‌توان با اطمینان از صحت و درستی این گزارش صحبت کرد؛ اما در صورت وقوع چنین اتفاقی احتمالا در آینده کنسول پلی استیشن 5 نیز در رنگ‌های جدید روی قفسه‌های فروشگاه‌ها نیز قابل رویت و خرید خواهد بود.

حال لطفا شما هم نظرات خود درخصوص ترکیب رنگ‌های ذکر شده را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده