نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۶

اختلال در اجرای Forza Horizon 4 روی ایکس باکس های جدید با آپدیت اخیر

باتوجه به گزارش‌های متعدد و تایید رسمی تیم سازنده، پس از دریافت به‌روزرسانی اخیر بازی Forza Horizon 4، کاربران قادر به اجرای آن روی ایکس باکس سری ایکس و سری اس نیستند.

حال پس از گذشت حدود سه سال از آن زمان به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای کاربران بازی Forza Horizon 4 منتشر شده که به‌نظر می‌رسد مشکلات جدی‌ای را برای گروه خاصی به‌‌وجود آورده است. براساس گزارش‌های متعدد کاربران در ردیت، این آپدیت جدید که با حجم حدود هفت گیگابایت عرضه شده، اجرای بازی Forza Horizon 4 روی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را مختل کرده است. این موضوع از جایی نشات می‌گیرد که رفته‌رفته تعداد زیادی از افرادی که روی کنسول خود این به‌رورسانی را دریافت کرده‌اند، پس از اجرای بازی با صفحه سیاه رنگ و سپس خاموش شدن دستگاه خود مواجهه شده‌اند.

پس از گذشت ساعاتی از این اتفاق، صفحه رسمی فورتزا در توییتر با تایید این خبر اعلام کرد که با تلاش شدید تیم سازنده به‌زودی این مشکل برطرف خواهد شد. «ما از مشکل کرش شدن بازی روی کنسول ایس باکس سری ایکس | سری اس پس از دریافت به‌روزرسانی اطلاع داریم. تیم سازنده در حال کار روی حل این موضوع است.»

البته در ادامه به راه‌حل موقتی اشاره شد که به‌ظر می‌رسد البته تبعاتی نیز به همراه داشته باشد. «راه‌حل فعلی این است که کنسول خود را آفلاین و بازی را اجرا کنید. سپس از قسمت داشبورد ایکس باکس سری ایکس | سری اس، دستگاه را دوباره آنلاین کنید. این روش اما ریسک حذف و پاک شدن تمام فایل‌های ذخیره را همراه خود دارد.»

خوشبختانه اخیرا تیم پشتیبانی بازی نوشت: «پس از تلاش‌های فراوان طی ساعات آینده این مشکل رفع خواهد شد. تشکر از صبر و شکیبایی شما.»

حال چنانچه شما هم در اجرای بازی Forza Horizon 4 با چنین مشکلی روبه‌رو شده‌اید، لطفا تجربیات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده