نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۸

تاخیر در عرضه نسخه پلی استیشن 5 بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2

در حالیکه حدود یک ماه به عرضه بازی Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 زمان باقی مانده، به‌نظر می‌رسد مشکلاتی باعث تأخیر در زمان انتشار نسخه پلی استیشن 5 آن شده است.

استودیوی لهستانی CI Games، خالق و ناشر Sniper: Ghost Warrior Contracts 2، این بازی را برای عرضه روی پلتفرم‌های پی سی، کنسول‌های نسل هشتم، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 برنامه‌ریزی کرده است. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعتی پیش توبیاس هوسنر، یکی از تهیه‌کنندگان استودیوی CI Games با انتشار بیانیه‌ای از به تعویق افتادن زمان عرضه نسخه پلی استیشن 5 بازی Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 خبر داد. طبق اطلاعات ارایه شده، مشکلات فنی پیش‌بینی نشده طی هفته‌های اخیر، باعث ایجاد مشکلاتی در روند توسعه آن شده است. البته این بازی شوتر روی سایر پلتفرم‌ها بدون تغییر در تاریخ چهارده خرداد (چهار ژوئن) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

«ما انتظار این مشکلات پیش‌آمده را نداشتیم. البته کاربران این اطمینان را داشته باشند که تیم توسعه متخصص و حرفه‌ای ما سخت در حال کار روی کنسول و موتور بازی‌سازی است تا در سریع‌ترین زمان ممکن این مشکلات را نیز حل کند. افرادی که بازی را چه به‌صورت فیزیکی و چه دیجیتالی روی PS4 خریداری کنند، به‌طور رایگان می‌توانند آن را به نسخه نسل نهمی و پلی استیشن 5 به‌روزرسانی کنند.»

اگرچه شاید این تأخیر موجب ناراحتی کاربران شود؛ اما تیم سازنده اعتقاد دارد که درنهایت بازی Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 روی پلی استیشن 5، آن اثری خواهد بود که مردم انتظار دارند.

حال باید منتظر ماند و دید استودیوی CI Games می‌تواند به خوبی مشکلات تولید روی کنسول PS5 را مدیریت کند یا خیر؟ اگر شما هم از طرفداران این مجموعه هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده