// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۱

تمجید سازنده بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 از کنسول های نسل نهم

تهیه کننده خلاق بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در مورد تفاوت‌های سخت‌افزاری دو کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس با کنسول‌های نسل قبل می‌گوید.

دو کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس برخلاف کنسول‌های نسل قبلی خود، دارای سخت‌افزار به روز و قابل توجهی هستند که می‌تواند به این واسطه شرایط را برای رشد و تغییر بازی‌ها در آینده امکان‌پذیر کنند. البته برای هر دو کنسول هنوز روزهای ابتدایی عرضه محسوب می‌شود و احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا شاهد تأثیراتی باشیم که سخت‌افزار جدید این دو کنسول روی روند توسعه بازی‌ها می‌گذارد. توسعه‌دهندگان در این صنعت تا به الان به‌طور کلی حرف‌های مثبتی در مورد کنسول‌های نسل جدید زده‌اند.

سایت gamingbolt به‌تازگی طی مصاحبه‌ای که با کنتون فلچر، تهیه کننده خلاق Sniper Ghost Warrior Contracts 2 انجام داده، در این‌باره صحبت کرده است. هنگامی که در مورد تفاوت سخت‌افزار دو کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس از او سؤال پرسیده شد، فلچر گفت که با پیشرفت نسل شاهد توسعه‌دهندگان بیشتری خواهیم بود که از مشخصات خاص هر دو کنسول استفاده خواهند کرد اما در حال حاضر این دو کنسول یک جهش بزرگ رو به جلو برای توسعه‌دهندگان محسوب می‌شود.

فلچر در ادامه گفت: «البته طبیعی است كه نسل جدید كنسول‌ها تفاوت‌های فنی و قابلیت‌های خاصی را بین سیستم‌عامل‌های مختلف خود به همراه داشته باشند. با پیشرفت نسل، به احتمال زیاد شاهد توسعه دهندگانی خواهیم بود که برای استفاده از هر جنبه از قابلیت‌های کنسول فشار بیشتری می‌آورند اما یک فرایند یادگیری برای همه وجود دارد. کنسول‌های جدید در حال حاضر یک جهش بزرگ برای تیم‌های توسعه فراهم کرده‌اند و به ما این امکان را می‌دهند که کارهایی را انجام دهیم که قبلاً واقعاً از دسترس خارج بودند.»

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. CI Games قصد دارد دو گزینه‌ی وضوح تصویر 4K در نرخ فریم ۳۰ و وضوح تصویر 2K در نرخ فریم ۶۰ را برای نسخه‌های نسل نهمی بازی در دسترس قرار دهد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده