// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۸

نمایش محیط‌ های بزرگ بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در تریلر جدید

استودیوی CI Games به‌تازگی تریلر جدیدی از Sniper Ghost Warrior Contracts 2 منتشر کرده که در آن محیط‌های وسیع و بیابانی بازی و پر از فرصت‌های اسنایپ کردن نشان داده می‌شود.

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 قرار است با فاصله گرفتن از حال‌و‌هوای اروپای شرقی بازی قبلی، بازیکنان را این‌بار به محیط بیابانی خاورمیانه ببرد. محیط جدید قرار است شامل نقشه‌های وسیعی باشد که در گوشه‌و‌کنار آن‌ها فرصت‌های مختلفی برای اسنایپ کردن وجود دارند. البته بازی قرار نیست محدود به اسنایپ کردن باشد و بازیکنان بنا به شرایط می‌توانند با مخفی‌کاری به دشمنان نزدیک شده و آن‌ها را از پای درآورند. همچنین این امکان وجود دارد که بازیکنان به روش‌های سنتی مبارزه متوسل شده و با به‌صورت علنی و با سلاح‌های پرسروصدا به جنگ نیروهای دشمن بروند.

حال سازندگان تریلری را از مکان وقوع Sniper Ghost Warrior Contracts 2 منتشر کرده‌اند که یک کشور خیالی به نام Kuamar است. این کشور تحت حاکمیت یک رئیس‌جمهور مستبد به نام عمر البکر قرار دارد و همسر او نیز که بی‌بی راشیدا نام دارد، در کنارش در سیاست دخالت دارد. همان‌طور که در تریلر زیر نیز مشهود است، محیط‌های Sniper Ghost Warrior Contracts 2 نسبت به بازی‌های قبلی گسترده‌تر شده و انواع‌و‌اقسام پایگاه‌های دشمن و مکان‌های دیگری در نقشه‌های آن وجود دارند که بازیکن یا می‌تواند از راه دور تک‌تک دشمنان را اسنایپ کرده یا به روش‌های مختلف به مکان استقرارشان نفوذ کند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. کنتون فلچر، تهیه‌کننده‌ی ارشد خلاقیت بازی اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود که CI Games قصد دارد دو گزینه‌ی وضوح تصویر 4K در نرخ فریم ۳۰ و وضوح تصویر 2K در نرخ فریم ۶۰ را برای نسخه‌های نسل نهمی بازی در دسترس قرار دهد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده