// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۱

احتمال ساخت بازی بعدی خالق God of War در یک استودیو لهستانی

دیوید جفی، خالق مجموعه بازی‌های God of War به استودیوی Movie Games پیوسته و این استودیو قرار است بودجه‌ی بازی جدید او را تأمین کند.

طبق جدیدترین اخبار، دیوید جفی، خالق مجموعه‌ بازی‌هایی چون God of War و Twisted Metal به استودیوی لهستانی Movie Games پیوسته است. از آثار معروف این استودیو می‌توان به Lost for Darkness و The Beast Inside و Drug Dealer Simulator اشاره کرد. او در سمت مشاور با مووی گیمز کار می‌کند و همزمان یکی از اعضای هیئت‌ مدیره‌ی آن‌جا هم خواهد بود. این به این معنی است که او در فرایند انتخاب و پیشبرد پروژه‌های بازی‌سازی و هدایت مسیر توسعه آن‌ها در مووی گیمز و استودیوهای زیرمجموعه‌ی آن نقش خواهد داشت. علاوه‌براین، این استودیوی لهستانی اعلام کرده که بودجه پروژه‌های جدید جفی را تأمین خواهد کرد.

جفی با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص می‌گوید: «از پیوستن به خانواده‌ی Movie Games بسیار خوشحالم؛ آن‌ها از امتحان کردن ایده‌های جدید نمی‌ترسند و از بازی‌ عجیب‌و‌غریب و خیال‌انگیزی مانند Lust From Beyond گرفته تا War Hospital، اثر نوآورانه‌ی آن‌ها که در آینده منتشر می‌شود، می‌سازند. مووی گیمز با ذهن باز به ایده‌های جدید بازی‌سازی روی خوش نشان می‌دهد. راستش را بخواهم بگویم، آن‌ها من را یاد اولین روزهای پلی استیشن که هنوز ایده‌های منحصر‌به‌فرد مورد استقبال قرار می‌گرفت، می‌اندازند. به‌نوعی انگار به خانه برگشته‌ام. البته می‌دانم در نسخه‌ی عجیب‌و‌غریبی از خانه هستم که در آن همه با لهجه‌‌ی آدم بدهای فیلم‌های جیمز باند صحبت می‌کنند! بااین‌حال، هنوز آن را خانه می‌دانم و از بودن در اینجا هیجان‌زده‌ام.»

متئو چزنیاک، مدیر ارشد اجرایی Movie Games هم درباره‌ی پیوستن جفی اظهار می‌کند: «از اینکه قرار است با دیوید جفی کار کنیم، هیجان‌زده‌ایم. او یکی از بهترین خاطرات دنیای گیمینگ را برای ما خلق کرده و می‌تواند [جزو کسانی باشد] که مسیر صنعت بازی را در سال‌های آینده تعیین می‌کنند. او بسیار بااستعداد و حمایتگر است و قوه‌ی تخیلی بسیار قوی دارد. ما معتقدیم که این ویژگی‌ها یک قدم مهم برای ساخت بازی‌های جدید و پرپتانسیل [با حضور جفی] در مووی گیمز است و همکاری ما با او می‌تواند در آینده ادامه داشته باشد.»

پیوتر گنپ، مدیر ارشد بازاریابی Movie Games نیز اضافه می‌کند: «دیوید جفی انواع مختلفی از بازی‌ها را ساخته است؛ از آثار AAA پرفروش گرفته تا بازی‌های جمع‌و‌جور خلاقانه و بلندپروازانه. او همچنین استریمری محبوب است و نگرش بسیار خوبی نسبت به جریانات صنعت بازی دارد. وقتی تجربه‌ی بازی‌سازی جفی با ارتباط بسیار خوبش با گیمرها ترکیب می‌شود، او را به کسی تبدیل کرده که ارزش واقعی انواع پروژه‌های باز‌سازی را به‌خوبی درک می‌کند و بهترین راه‌حل را [برای توسعه‌ی آن] پیدا می‌کند.»

دیوید جفی همچنین ویدیویی کوتاه درخصوص دلایلش برای پیوستن به مووی گیمز منتشر کرده که در صورت تمایل می‌توانید از لینک یوتیوب تماشا کنید. نظرات شما کاربران زومجی درباره‌ی پیوستن جفی به مووی گیمز چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده