// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۷

ثبت نشان تجاری بازی Sunset Overdrive توسط سونی

سونی اخیرا نشان تجاری Sunset Overdrive را به ثبت رسانده که می‌تواند خبر از ساخت دنباله یا ریمستر این بازی شوتر جهان باز برای پلی استیشن بدهد.

بازی Sunset Overdrive، ساخته‌ی استودیوی Insomniac Games در زمان انتشار اولیه‌اش در سال ۲۰۱۴ یک بازی انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان بود. این بازی شوتر و اکشن-نقش‌آفرینی رنگارنگ و جهان باز باوجود نقدهای مثبتی که از رسانه‌های ویدیو گیمی دریافت کرد، درنهایت شاید آن‌طور که باید نامش بین گیمرها مطرح نشد.

حال اما باتوجه‌به نشان تجاری جدیدی که سونی به نام سانست اوردرایو به ثبت رسانده، به‌نظر می‌رسد که این بازی ممکن است در آینده برای کنسول‌های پلی استیشن نیز منتشر شود. البته اینسامنیاک گیمز حالا چند سالی می‌شود که به زیرمجموعه‌ی سونی تبدیل شده و انتشار یکی از بازی‌های قدیمی آن‌ها برای پلی استیشن دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد.

در نشان تجاری مذکور صرفا از نام Sunset Overdrive استفاده شده و به همین خاطر برخی این احتمال را مطرح می‌کنند که قرار است شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی ریمستر این بازی برای پلی استیشن باشیم. این در حالی است که عده‌ای دیگر گمان می‌کنند که اینسامنیاک قصد دارد نسخه‌ی جدید این بازی را به‌صورت انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن بسازد.

گیم‌پلی بازی Sunset Overdrive

البته ذکر این نکته مهم است که ثبت یک نشان تجاری لزوما به معنای حتمی بودن ساخت بازی با چنین نامی نیست، چراکه شرکت‌ها نشان‌های تجاری را به دلایل مختلفی مانند محافظت دربرابر استفاده شخص ثالث، به‌روزرسانی وضعیت نشان تحت مالکیت و اهداف تجاری متفرقه به ثبت می‌رسانند و برخی مواقع هم دلیل آن ساخت یک بازی جدید است.

بااین‌حال، این نشان تجاری را می‌توان به شایعه‌ای مرتبط دانست که چندوقت پیش منتشر شده بود و می‌گفت قرار است نوعی نسخه‌ی «تغییریافته» از بازی Sunset Overdrive برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود. البته هنوز هیچ چیز تایید نشده و باید برای اعلام رسمی چنین خبری توسط سونی منتظر بمانیم.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این نشان تجاری چیست؟ گمانه‌زنی‌های خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده