نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۴

پیوستن بازی ساز ارشد مایکروسافت به استودیو انحصاری سونی

درو موری پس از جدایی از استودیو اینسامنیاک گیمز و پیویستن به تیم انیشیتیو، حالا دوباره به استودیو اینسامنیاک‌گیمز بازگشته است.

درجریان آخرین اخبار بازی و  با استناد به پست توئیتریِ درو موری (Drew Murray)، این شخص که کارگردانی بازی Sunset Overdrive را برعهده داشت و اخیرا برای پیوستن به تیم The Initiative از اینسامنیاک‌گیمز جدا شده بود، حالا به اینسامنیاک‌گیمز بازگشته است.

موری از سال ۲۰۰۵ در اینسامنیاک‌گیمز فعالیت می‌کرد و در روند تولید آثار شاخص این تیم مثل هر ۳ قسمت از سری Resistance و بازی Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction نقش‌هایی مهم را ایفا کرده بود. وی پس از کارگردانی بازی پرطرفدار و تحسین‌شده‌ی Sunset Overdrive، به استودیوی The Initiative پیوست تا در قامت کارگردان تیم طراحی، تولید نسخه‌ی ریبوت بازی پرفکت دارک (Perfect Dark) را جلو ببرد. موری با نشر چنین متنی در توئیتر، بازگشت خود به اینسامنیاک را رسما اعلام کرد:

«فکر می‌کنم که ۱۰ سال و ۶ عنوان شغلی مختلف برایم کافی نبودند (در اینسامنیاک گیمز). از اینکه یک بار دیگر و حالا به‌عنوان «طراح اصلی» به دوستان و همکارانم در اینسامنیاک‌گیمز می‌پیوندم، خوشحال و هیجان‌زده‌ام. این هفتمین عنوان شغلی من در اینسامنیاک‌گیمز است. حالا تنها چیزی که باقی می‌ماند، کار کردن اینجا و ساختن چند بازی دیگر است؛ مگه نه؟!»

تیم اینسامنیاک‌‌گیمز درحال حاضر مشغول جلو بردن فرآیند تولید بازی Ratchet and Clank: Rift Apart است. اثری که در تاریخ ۱۱ جوئن (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) راهی پلی استیشن 5 خواهد شد. گفتنی است که اینسامنیاک‌گیمز به‌طور هم‌زمان، پروژه‌ی ساخت دنباله‌ی بازی Marvel's Spider-Man را هم جلو می‌برد. اثری که هنوز از آن رونمایی نشده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده