نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۶

سونی مالکیت سری بازی Sunset Overdrive را به‌دست آورد

سونی پس از حق مالکیت استودیو اینسامنیاک گیمز، حالا مالکیت سری بازی Sunset Overdrive از این استودیو را هم به‌دست آورده است.

چندی پیش و در جریان برگزاری مراسم افتتاحیه‌ی گیمزکام ۲۰۱۹، مراسم بزرگ ONL، سونی به‌صورتی کاملا غافل‌گیرکننده خرید استودیو اینسامنیاک گیمز را به‌شکلی رسمی اعلام کرد که بدون شک،‌ با این خبر توانست جامعه‌ی گیمرها را شوکه کند. پس از انتشار این خبر،‌ گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر ‌مالکیت بازی‌های اینسامنیاک توسط سونی، به‌وجود آمد؛ چرا که می‌دانیم مالکیت سری بازی‌های مرد عنکبوتی و Ratchet & Clank در دست سونی است اما بازی‌هایی مثل مجموعه‌ی Sunset Overdrive که پیش‌تر در انحصار مایکروسافت بودند،‌ تکلیف‌شان هنوز مشخص نشده بود. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی مشخص شده که سونی مالکیت سری بازی‌های «سانست اوردرایو» را هم به‌دست آورده و این سری بازی از حالا به‌بعد به‌شکلی انحصاری برای پلتفرم‌های سونی ساخته خواهد شد.

شوهی یوشیدا، رئیس بخش سرگرمی های تعاملی سونی، در گفت‌وگو با بلاگ ایندی گیمز اعلام کرد که سونی مالکیت بازی Sunset Overdrive را هم به‌دست آورده و در کنار آن، مالکیت تمامی آثار ساخته شده توسط اینسامنیاک حالا در دست سونی است. با توجه به این خبر، باید صبر کنیم و ببینیم که سونی چطور می‌خواهد آینده‌ی سری بازی‌های Sunset Overdrive را رقم بزند؛ چرا که قسمت اول این سری نشان داد اکه این اثر پتانسیل بسیار بالایی برای تبدیل شدن به‌یک مجموعه‌ی شدیدا سرگرم‌کننده را دارد و باید ببینیم سونی چطور از این فرصت استفاده خواهد کرد. در کنار این بازی، سونی روی بازی‌های Marvel's Spider-Man هم سرمایه‌گذاری کلانی انجام داده و دورنمای همکاری سونی و اینسامنیاک گیمز در نسل حاضر و نسل‌های بعدی هنر هشتم، واقعا هیجان‌انگیز به‌نظر می‌آید. بازی Sunset Overdrive هم‌اکنون برای تجربه‌ روی پی سی و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده