// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۹

اکتیویژن: در استودیو سازنده Crash Bandicoot 4 تعدیل نیرو نداشتیم

اکتیویژن به گزارش‌های اخیر درباره تعدیل نیرو در استودیوی Toys For Bob واکنش نشان داده و می‌گوید چنین اتفاقی نیفتاده است.

بازی‌های Call of Duty همیشه جزو پردرآمدترین و موفق‌ترین آثار ساخته‌شده در Activision بوده‌اند، ولی پس از عرضه‌ی Call of Duty: Warzone بود که این مجموعه توانست سطح جدیدی از موفقیت را تجربه کند. موفقیت وارزون باعث شده که اکتیویژن بیش‌ازپیش توسعه و پشتیبانی از مجموعه‌ی کالاف دیوتی را در اولویت خود قرار دهد. می‌دانیم تعدادی از استودیوهای زیرمجموعه‌ی اکتیویژن هرکدام به نوبه‌ی خود در روند توسعه این مجموعه دخیل هستند و این‌طور که به‌نظر می‌رسد، استودیوهای دیگری که سابقه‌ای در ساخت کالاف دیوتی نداشته‌اند هم به درخواست اکتیویژن وارد گود شده و به توسعه و پشتیبانی از بازی‌های کالاف دیوتی کمک می‌کنند.

اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه تقریبا تمام استودیوهای اکتیویژن در حال کار روی بازی‌های Call of Duty هستند و یکی از این استودیوها Toys For Bob، سازنده Spyro Reignited Trilogy و Crash Bandicoot 4: It’s About Time است. در این گزارش‌ها همچنین اشاره شده بود که در تویز فور باب چند بار تعدیل نیرو اتفاق افتاده است. حالا اکتیویژن نسبت به این خبر واکنش نشان داده و می‌گوید اطلاعات منتشرشده دراین‌باره نادرست هستند.

در بیانیه‌ای که اکتیویژن در این خصوص منتشر کرده می‌خوانیم: «گزارش‌هایی که خبر از تعدیل نیرو در Toys For Bob می‌دادند، ناصحیح هستند و هیچ‌یک از پرسنل ما از این استودیو اخراج نشده است. تیم تویز فور باب با تمام کارمندانش به کار ادامه می‌دهد و حتی چند نفر هم برای کارهای تمام‌وقت استخدام می‌کند. آن‌ها از اینکه قرار است به پشتیبانی کرش بندیکوت 4 ادامه دهند، هیجان‌زده‌اند و اخیرا هم به ما در توسعه‌ی کالاف دیوتی وارزون کمک می‌کنند.»

البته از طرفی کارمندان سابق Toys For Bob را داریم که برخلاف ادعای اکتیویژن می‌گویند در این استودیو چند بار تعدیل نیرو اتفاق افتاده است. همچنین بااینکه اکتیویژن اشاره می‌کند تویز فور باب به پشتیبانی از کرش بندیکوت 4 ادامه می‌دهد، ولی تا جایی که می‌دانیم برای این بازی قرار نیست بسته‌ی الحاقی مهمی منتشر یا محتوای بیشتری به آن اضافه شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده