// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۸

مشخص شدن مدیر کل جدید مجموعه بازی Call of Duty

یوهانا فریس، یکی از مدیران ارشد بخش esports اکتیویژن بلیزارد به‌عنوان مدیر کل مجموعه‌ی Call of Duty منصوب شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یوهانا فریس (Johanna Faries)، یکی از مدیران اجرایی Activision Blizzard به‌عنوان مدیر کل جدید مجموعه‌ی Call of Duty منصوب شده است. فریس جایگزین بایرون بید، مدیر کل و معاون اجرایی سابق مجموعه کالاف دیوتی شده است. او در این سمت باید بر مسیری که آی‌پی چند میلیارد دلاری کالاف دیوتی در سال‌های آینده طی می‌کند، نظارت داشته باشد.

فریس علاوه‌بر شغل جدید، سمت خود را در اکتیویژن بلیزارد به‌عنوان یکی از مدیران ارشد بخش esports حفظ خواهد کرد. بخش esports (همان ورزش‌های الکترونیک) مسئول برگزاری لیگ Overwatch و Call of Duty است. فریس قبل از پیوستن به اکتیویژن، ۱۲ سال در لیگ فوتبال آمریکایی (NFL) در سمت‌های مختلف کار کرده بود.

او درخصوص انتصاب خود در شغل جدید می‌گوید: «از وقتی که به اکتیویژن ملحق شدم، این فرصت استثنایی به من داده شد تا درکنار همکارانی بااستعداد، بازیکنان و شرکای مختلف بتوانم دید پویا و جدیدی را به بخش esports مجموعه‌ی کالاف دیوتی بیاورم.»

فریس ادامه می‌دهد: «در طول این مدت، من در خط مقدم مجموعه‌ی کالاف دیوتی بوده‌ام و با همکاری تنگاتنگی که با تیم‌های توسعه و بازاریابی داشته‌ام، توانسته‌ایم تجربه‌ای ناب را برای بازیکنان در سراسر جهان ارائه دهیم. کالاف دیوتی تاثیری بسیار عظیم روی جهان بازی‌های ویدیویی و صنعت سرگرمی گذاشته و به معنای واقعی کلمه یک پدیده‌ی فرهنگی است. از اینکه قرار است کالاف دیوتی را وارد فصل جدیدی کنم و از قدرت این مجموعه برای تاثیرگذاری بیشتر بر آینده‌ی بازی‌های رقابتی استفاده کنم، بسیار هیجان‌زده‌ام.»

مجموعه‌ی کالاف دیوتی در حال حاضر در بهترین دوران خود به سر می‌برد. اکتیویژن بلیزارد چندوقت پیش گزارش عملکرد مالی خود را در سال ۲۰۲۰ منتشر کرد و آمارو‌ارقام آن حاکی از این بود که درآمد خالص آن‌ها در این سال ۲۵ درصد افزایش داشته و این افزایش به‌لطف موفقیت دو بازی محقق شده است؛ Call of Duty: Warzone و Call of Duty Mobile. همچنین اخیرا خبر آمد که کالاف دیوتی وارزون تنها ۱۳ ماه پس از عرضه‌اش توانسته به رقم ۱۰۰ میلیون بازیکن دست پیدا کند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده