// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۵

تمدید دسترسی به دموی Resident Evil 8

کپکام اعلام کرد که زمان در دسترس بودن دموی‌ ۲۴ ساعته‌ی بازی Resident Evil Village افزایش یافته است.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که کمتر از دو هفته‌ی دیگر بازی Resident Evil Village عرضه خواهد شد، اما پیش از عرضه‌ی بازی کامل، کپکام به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا ازطریق دموهای متعدد این بازی را تجربه کنند. بازیکنان پلی استیشن تا به الان توانسته‌اند ابتدا ازطریق دموی Maiden که پیش‌تر منتشر شد و سپس با در دسترس قرار گرفتن قطعه‌هایی از بخش‌های دهکده و قلعه‌ی بازی طی چند هفته‌ی گذشته، بازی Resident Evil Village را تجربه کنند.

در ابتدا قرار بود دمو‌ی ترکیبی از این دو بخش در تاریخ ۱ می (شنبه ۱۱ اردیبهشت) برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار گیرد. کپکام در پاسخ به انتقادات از روش پیچیده‌ی عرضه‌ی این نسخه آزمایشی و این واقعیت که این دمو فقط قرار بود برای ۲۴ ساعت به همراه محدودیت زمانی ۶۰ دقیقه‌ای در دسترس بازیکنان قرار گیرد، بیان کرد که زمان در دسترس بودن نسخه آزمایشی افزایش پیدا کرده است.

هم‌اکنون این دمو تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه در دسترس خواهد بود. همچنین محدودیت زمانی ۶۰ دقیقه‌ای در این نسخه آزمایشی همچنان برقرار است.

بازی کامل Resident Evil Village نیز در تاریخ ۷ ماه می (۱۸ اردیبهشت) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، PS4 و پلی استیشن 5، استیدیا و پی سی عرضه خواهد شد.

تاریخ دموی نهایی رزیدنت اویل دهکده


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده