نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۲

جزئیات جدید از Resident Evil 8 ؛ معرفی شخصیت‌ های شرور بازی

اطلاعات جدیدی از ۴ آنتاگونیست‌ اصلی بازی Resident Evil Village به همراه شخصیت Mother Miranda منتشر شده که در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت.

در بازی Resident Evil Village توجه بسیار زیادی روی شخصیت پردازی آنتاگونیست‌های بازی شده است. درست مثل بازی Resident Evil 7 که با خانواده Baker موفق شد به خوبی توجه بازیکنان را به خود جلب کند، حالا توسعه‌دهندگان این بازی مجدداً در تلاشند تا شخصیت‌های منفی را در قسمت جدید رزیدنت اویل  به یکی از برجسته‌ترین عناصر تجربه این بازی ترسناک و سبک بقا تبدیل کنند. حالا که زمان نسبتاً زیادی از معرفی لیدی دیمیتریس (Lady Dimitrescu)، بانوی خون‌آشام و بسیار قد بلند این بازی به همراه دختران نه‌چندان دوست داشتنی او در رزیدنت اویل 8 می‌گذرد، نشریه IGN در مطلب اختصاصی خود نشان داده که او تنها یکی از آنتاگونیست‌های مهم و بزرگی است که باید در زمان تجربه RE Village نگران آن باشیم.

درواقع در این بازی چهار شخصیت شرور اصلی را خواهیم داشت که شامل لیدی دیمیتریس (Lady Dimitrescu)، دانا بنوینتو (Donna Beneviento)، کارل هایزنبرگ (Karl Heisenberg) و سالویتور موریو (Salvatore Moreau) می‌شوند که هرچهارتای آن‌ها ارباب‌ها یا لردهای روستای عنوان این بازی خواهند بود. ضمناً هریک از این شخصیت‌ها روی قلمرو متعلق به خود در روستای Resident Evil Village تسلط داشته و قاعدتاً بازیکنان در جریان بازی با تک تک آن‌ها مواجه خواهند شد. هریک از این بخش‌ها دشمنان منحصر‌به‌فرد و ویژه خود را نیز خواهد داشت.

کارل هایزنبرگ در بازی رزیدنت اویل 8

این لوکیشن‌ها حال و هوای کاملاً متفاوتی با یکدیگر داشته و از سبک‌های مختلفی از القای حس وحشت در آن‌ها استفاده شده است. در قلعه‌ی لیدی دیمیتریس از مضامین تاریک و فرهنگ و زبان گوتیک برای این منظور استفاده شده است؛ در بخش کارل هایزنبرگ از مفهوم گرگینه‌ها و در خانه‌ی  دانا بنوینتو از موجودات فراطبیعی وحشتناک برای القای حس وحشت بهره برده شده است.

برخلاف Lady Dimitrescu و Heisenberg که در دموها و تریلرهای متعدد این بازی اطلاعات قابل توجهی از آن‌ها در اختیار ما قرار گرفته، دو آنتاگونیست دیگر بازی تا حد زیادی مرموز و ناشناخته نگه داشته شده است. همان‌طور که گفته شد در یکی از این قسمت‌ها، شخصیت سالویتور موریو را داریم که بر یک آب انبار قدیمی تسلط دارد. براساس گفته‌های تومونوری تاکانو کارگردان هنری این بازی، موریو با مفهوم «تنفرانگیزترین و زننده‌ترین کاراکتر روی زمین» طراحی شده است.

سالویتور موریو در بازی رزیدنت اویل 8

بعد از آن دانا بنوینتو را داریم استایل خاص خود را دارد. این شخصیت مؤنث، یک لباس کاملاً سیاه رنگ به تن داشته و حتی صورت او کاملاً پوشیده شده است. او همیشه یک عروسک کوچک به نام Angie را با خود به همراه دارد (که ممکن است خود این عروسک نیز زنده باشد). موریماسا ساتو درباره این شخصیت گفته که واکنش آمریکایی‌ها نسبت به این عروسک «بسیار شدید» بوده است. وی در ادامه می‌گوید:

«البته که این باعث خوشحالی من است، اما به‌عنوان یک شخص ژاپنی برام جالب بود که مخاطبان آمریکایی به این عروسک بیشتر از خود شخصیت بنوینتو واکنش نشان دادند.»

وی همچنین اظهار داشته که محل زندگی این شخصیت شرور بازی که با عنوان House Beneviento شناخته می‌شود، المان‌های ترسناک محیط بازی Resident Evil 7 را به سطح جدیدی وارد خواهند کرد.

دانا بنوینتو در بازی رزیدنت اویل 8

نکته‌ی جالب توجه این بازی است است که هیچ یک از این چهار لُرد Resident Evil Village شخصیت شرور اصلی بازی محسوب نمی‌شوند. درواقع این مادر میراندا (Mother Miranda) است که دشمن اصلی شما در داستان این بازی خواهد بود. شخصیت مادر میراندا که در برخی از تریلرهای RE Village نیز دیده شده است، چیزی شبیه به یک رهبر یک فرقه‌ی شیطانی است که چهار ارباب این روستای جهنی برای او کار می‌کنند. بیش از این هیچ جزئیاتی از دشمن اصلی این بازی در دست نیست و برای شناخت بیشتر او بهتر است تا زمان تجربه این بازی منتظر باشیم.

Resident Evil Village در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، PS4، ایکس باکس وان، پی سی و استیدیا در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده