نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۳

تریلر دموی Castle Dimitrescu بازی Resident Evil 8

تریلر ریمیکس جدید رزیدنت اویل 8، طرفداران را برای تجربه دموی دوم این بازی موسوم به Castle Dimitrescu یا «قلعه دیمیتریس» آماده می‌کند.

دموی هفته‌ی گذشته بازی Resident Evil Village، بازیکنان پلی استیشن را به یک تور ۳۰ دقیقه‌ای در روستای محیط بازی جدید رزیدنت اویل برد. دموی جدید این بازی که قرار است در امروز در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار گیرد، Castle Dimitrescu نام دارد. کپکام برای آماده‌سازی بازیکنان جهت تجربه اولیه‌ی این بخش از جریان بازی، تریلر جدیدی را منتشر کرده که با آهنگ Vanish از Giveon خواننده و آهنگساز R&B آمریکایی ریمیکس شده است. شما می‌توانید در ادامه به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

تماشای تریلر در یوتیوب

برخلاف بخش روستای محیط بازی رزیدنت اویل 8، قلعه‌ی دیمیتریس مسیرهای متعددی را پیش روی بازیکن قرار داده و محل حضور شخصیت Lady Dimitrescu و دختران او است. توجه به جزئیات در این بخش از بازی خیره کننده به نظر می‌رسد و اتفاقات ترسناکی انتظار بازیکنان را می‌کشند. به‌خصوص در بخش دخمه یا سیاه چال قلعه که هیجان و اضطراب را به بالاترین سطح خواهد رساند.

زمانبندی دسترسی کاربران PS4 و PS5 به رزیدنت اویل 8

این دمو که امکان پیش دانلود محتوای آن قبل از آغاز بازه ۸ ساعته عرضه‌، در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته، ۳۰ دقیقه از تجربه حضور در قلعه دیمیتریس را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۰۴:۳۰ تا ۱۲:۳۰ روز ۵ اردیبهشت به تجربه‌ی دموی قلعه بپردازند.

هر دو دموی این بازی شامل ۶۰ دقیقه از زمان گیم‌پلی Resident Evil Village در تاریخ ۱ می (شنبه ۱۱ اردیبهشت) برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت. بازی کامل Resident Evil Village نیز در تاریخ ۷ ماه می (۱۸ اردیبهشت) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، PS4 و پلی استیشن 5، استیدیا و پی سی عرضه خواهد شد. در این مدت با پوشش آخرین اخبار این بازی با زومجی همراه باشید.

درنهایت اگر شما هم از طرفداران سری رزیدنت ایول هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی RE Village را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده