نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۰

احتمال همکاری میان استودیوی IO Interactive و ایکس باکس

شب گذشته در جریان پادکست Xbox Two، نویسنده رسانه Windows Central از احتمال همکاری میان ایکس باکس و استودیوی IO Interactive، سازنده سری هیتمن خبر داد.

مایکروسافت مدت‌ها است که برای ارائه گنجینه‌ای قوی و با کیفیت از آثار انحصاری و رقابت با رقیب دیرینه خود یعنی سونی، در حال خرید و تصاحب استودیوهای بزرگ بازی‌سازی است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که در آخرین و جنجالی‌ترین اقدام ردموندی‌ها در این رابطه، می‌توان به پرداخت ۷.۵ میلیارد دلار برای تصاحب زنیمکس، شرکت مادر استودیوی بتسدا اشاره کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت به فکر عقد قرارداد با یکی دیگر از استودیوهای مطرح بازی‌سازی است. این صحبت‌ها و شایعات از جایی نشات می‌گیرد که شب گذشته در جریان پادکست Xbox Two، جز کوردن، نویسنده رسانه Windows Central در بخشی از صحبت‌های خود به عقد قرارداد ایکس باکس با استودیوی IO Interactive، سازنده سری هیتمن اشاره کرد. البته نه‌تنها تا این لحظه هنوز صحت این ادعا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، بلکه همان‌طور که اشاره شد ماهیت این قراداد احتمالی نیز افشا نشده است.

چنانچه اخبار مربوط‌به بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، از پروژه در دست و آینده این استودیوی دانمارکی باخبر هستید. سران استودیوی آی‌او اینتراکتیو برخلاف سنت اخیر خود به‌جای ساخت و انتشار یک نسخه جدید از سری هیتمن، این‌بار به سراغ توسعه یک بازی براساس جیمز باند رفته است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا مایکروسافت قصد خرید استودیوی IO Interactive را دارد یا قرار است برای ساخت یک بازی انحصاری با یکدیگر همکاری کنند. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص اقدام ردموندی‌ها و توافق احتمالی با IO Interactive را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع purexbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده