// یکشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۹

استودیو سازنده Titanfall در حال کار روی یک بازی کاملا جدید

چند تن از اعضای ریسپاون تایید کرده‌اند که این استودیو در حال ساخت یک آی‌پی اوریجینال است. آن‌ها همچنین برای این بازی جدید در حال جذب نیرو هستند.

استودیوی Respawn Entertainment از روزهای اولیه‌ی خود که روی اولین بازی Titanfall کار می‌کرد، تا به امروز به‌خوبی رشد پیدا کرده است. آن‌ها تاکنون چند بازی مختلف را توسعه داده‌اند که بیشتر آن‌ها به آثار موفقی تبدیل شده‌اند. حال به‌نظر می‌رسد که بازی بعدی آن‌ها (یا شاید یکی از بازی‌های آینده‌ی آن‌ها) یک آی‌پی اوریجینال باشد. گفتنی است که ریسپاون از سال ۲۰۱۴ و ساخت تایتال‌فال 1 تاکنون روی یک آی‌پی جدید کار نکرده بود.

خبر کار کردن ریسپاون روی یک آی‌پی جدید را چند نفر از افراد درون استودیو تایید کرده‌اند. البته اطلاعات زیادی از این پروژه‌ در دست نیست و به‌نظر می‌رسد که بازی مذکور هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد. در آگهی استخدامی جدید استودیو نیز از کلمه‌ی آی‌پی جدید استفاده و در آن به یک «تیم جمع‌و‌جور» اشاره شده است. استیون کا هاین وونگ، برنامه‌نویس استودیو هم در خصوص استخدام نیروی جدید اضافه کرده که در حال حاضر پنج نفر روی این پروژه‌ی جدید کار می‌کنند و استودیو به‌دنبال جذب شش‌مین فرد در جایگاه برنامه‌نویس است.

استودیوی ریسپاون روزهای پرمشغله‌ای را سپری می‌کند. آن‌ها در حال حاضر در حال توسعه‌ی بیشتر و پشتیبانی از بازی بتل رویال محبوب خود یعنی Apex Legends هستند و احتمالا روی ساخت دنباله‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order هم کار می‌کنند. ریسپاون همچنین چندوقت پیش با انتشار Medal of Honor: Above and Beyond پا به حوزه‌ی ساخت بازی‌های واقعیت مجازی گذاشت.

Star Wars Jedi: Fallen Order

در آگهی استخدامی مذکور به‌صراحت اعلام شده که از اضافه‌کاری‌های طاقت‌فرسا که به کرانچ مشهور است، خبری نیست و ریسپاون فرد استخدام‌شده را تشویق می‌کند که «به توازن بین زندگی شخصی و کاری خود توجه کند.» همچنین این‌طور که به‌نظر می‌رسد، ریسپاون انتظار دارد که فرد مورد نظر به‌طور تمام‌وقت روی این پروژه تمرکز کند، چراکه در بخش شرح وظایف آگهی نوشته شده که فرد باید که زمانی را که روی انجام کارهای مختلف صرف می‌کند، تخمین ‌زده و به آن‎ توجه کند.

در این آگهی همچنین ذکر شده که تیمی که روی این آی‌پی جدید کار می‌کنند «در توسعه‌ی روش‌های جدید برای ماجراجویی پیش‌گام خواهند بود» و اینکه روی لذت‌بخش بودن و روان بودن گیم‎‌پلی بازی توجه زیادی خواهند کرد. می‌دانیم که ریسپاون در ساخت بازی‌های شوتر اول‌شخص با کنترل‌ روان مانند تایتان‌فال و اپیکس لجندز مهارت بالایی دارد و خیلی جای تعجب نیست که بازی بعدی آن‌ها هم دارای گیم‌پلی‌ای روان باشد.

Titanfall 2 که بیش از چهار سال پیش منتشر شد، از نظر تجاری عملکرد رضایت‌بخشی نداشت. بااین‌حال هنوز معلوم نیست که رسپاون تمایلی به ساخت دنباله‌ای برای آن دارد یا خیر. الکترونیک آرتز، شرکت مادر ریسپاون چندوقت پیش از این می‌گفت که تصمیم ساخت Titanfall 3 کاملا برعهده‌ی خود ریسپاون است. البته تایتان‌فال 2 باوجود عملکرد ضعیف تجاری، توانست یک بخش داستانی و چندنفره‌ی خوب را تحویل مخاطبان دهد و به همین خاطر احتمالا تعداد کسانی که خواهان ساخته شدن نسخه‌ی سوم هستند، کم نیست.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده