نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۴

مشخص شدن نرخ فریم و رزولوشن دمو جدید بازی Resident Evil 8 در حالت ری تریسینگ

باتوجه به اطلاعات جدید منتشر شده توسط VGTech، دموی دوم بازی Resident Evil Village روی کنسول پلی استیشن 5 در حالت ری تریسینگ تقریبا با نرخ فریم ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود.

حدود یک سال از زمان معرفی جدیدترین نسخه سری رزیدنت اویل تحت عنوان Resident Evil Village می‌گذرد؛ اثری که قرار است در ادامه نسخه هفتم این مجموعه، داستان ایتن وینترز در کلبه‌ای دورافتاده و مملو از خون‌آشام و گرگینه را روایت کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که پس از عرضه دمویی از بازی Resident Evil Village تحت عنوان The Maiden، کپکام، خالق این سری در نظر دارد دومین دمو از این بازی را نیز در دسترس عموم قرار دهد؛ دمویی جدیدی که قرار است شامل محتوایی از نسخه نهایی بازی نیز باشد.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید دموی دوم بازی RE Village برای کاربران دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 از چند روز پیش به‌صورت دسترسی زودهنگام در دسترس قرار گرفته است. حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی اطلاعاتی منتشر شده مبنی‌بر اینکه این نسخه روی کنسول نسل نهمی PS5 در حالت ری تریسینگ با رزولوشن 4K و نرخ فریم نزدیک‌به ۶۰ فریم برثانیه (۵۹.۵۳ فریم برثانیه) اجرا می‌شود.

البته با استناد به اطلاعات موجود، به‌نظر می‌رسد در مواقعی نیز نرخ فریم بازی تا ۴۶ فریم برثانیه نیز افت می‌کند. نکته جالب توجه این است که عملکرد بازی روی کنسول پلی استیشن 4 پرو بسیار خوب و با نرخ ۶۰ فریم برثانیه گزارش شده است. این موضوع در حالی است که چندی پیش کپکام اعلام کرده بود که Resident Evil Village زمانیکه ری تریسینگ روشن باشد، بازی با نرخ فریم ۴۵ فریم برثانیه اجرا می‌شود. 

بازی Resident Evil Village طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است از تاریخ ۱۷ اردیبهشت‌ (۷ می) برای پلتفرم‌های پی سی، کنسول‌های نسل هشتم، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

اگر شما هم از طرفداران سری رزیدنت ایول هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی RE Village را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده