نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۹

Forza Horizon 5 ،Starfield و AoE IV در کنفرانس E3 مایکروسافت

براساس ادعای یک منبع آگاه نزدیک به مایکروسافت، بازی‌هایی مانند Forza Horizon 5، Starfield و Halo Infinite در کنفرانس E3 2021 ایکس باکس نمایش خواهند داشت.

Klobrille از اینسایدرهای شناخته شده‌ی مایکروسافت در بخش Microsoft/Bethesda انجمن Resetera اطلاعات جالب توجهی از بازی‌ها و موضوعاتی که احتمالاً در کنفرانس خبری ایکس باکس در رویداد E3 امسال به آن پرداخته خواهد شد را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است. براساس توضیحات این منبع آگاه، علاوه‌بر Halo Infinite و Age of Empires IV که انتظار می‌رفت نمایش‌هایی را برای E3 امسال آماده کرده باشند، باید انتظار حضور بازی جدید Starfield از بتسدا و همچنین نسخه جدید سری Forza Horizon را نیز داشته باشیم.

البته باوجود اینکه انتظار می‌رود در این مراسم شاهد نمایش تریلرها و ارائه اطلاعات جدید درباره این چهار بازی باشیم، به بدان معنی نیست که لزوماً باید انتظار عرضه این بازی‌ها را در ادامه سال جاری میلادی داشته باشیم. Klobrille در پاسخ به یکی دیگر از کاربرانی که هشتگ Halo/Starfield/FH5 را منتشر کرده بود می‌گوید:

«باید Age of Empires IV را نیز به این فهرست اضافه کنیم که من فکر می‌کنم تابستان امسال یکی از بازی‌های جذاب AAA آن‌ها خواهد بود. البته این به‌معنی عرضه یا عدم انتشار این بازی‌ها در سال ۲۰۲۱ نخواهد بود.»

استودیوهای بازی سازی ایکس باکس

Klobrille در پست دیگری که در ادامه‌ی این خبر منتشر کرده ادعا می‌کند که احتمالاً اطلاعات لوکیشن Forza Horizon 5 نیز به‌دست او رسیده است. البته او هنوز این قضیه را با طرفداران مطرح نکرده اما ظاهراً برخلاف شایعات قبلی، محل رخداد مسابقات این بازی در کشور ژاپن نخواهد بود:

«من هم در ادامه‌ی صحبت‌های جف گراب عقیده دارم که نسخه جدید FH نیز در تابستان امسال نمایش داده می‌شود. ضمن اینکه احتمالاً اطلاعاتی از محل بازی جدید این سری نیز به‌دست من رسیده که فعلاً می‌توان گفت ژاپن نیست. البته این اطلاعات قبلاً و  درمورد FH4 چندان موثق واقع نشد بنابراین بهتر است فعلاً این قضیه را به تیم سازندگان بازی واگذار کنیم.»

مطمئناً این موارد برای طرفداران ایکس باکس از جذابیت بالایی برخوردار بوده و ما هم امیدواریم که مایکروسافت در جریان کنفرانس E3 2021 از برگ برنده‌های ایکس باکس برای سال جدید نمایشی داشته باشد. فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس نیز پیش از این درباره E3 امسال گفته بود: «بی‌صبرانه منتظریم تا برنامه‌هایی که برای تابستان امسال تدارک دیدیم را با هواداران به اشتراک بگذاریم.»

رویداد دیجیتالی E3 2021 قرار است از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ ژوئن ( ۲۲ تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۰) برگزار شود. زمانبندی دقیق این مراسم هنوز اعلام نشده است. علاوه‌بر مایکروسافت، شرکت‌های بزرگی مثل نینتندو، کپکام، کونامی، یوبیسافت، تیک تو، اسکوئر انیکس، برادران وارنر و کوچ مدیا نیز در مراسم امسال شرکت دارند. از سوی دیگر شرکت سونی مثل E3 2019 در رویداد امسال نیز حضور نخواهد داشت.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در این خصوص با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده