نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۰

واکنش فیل اسپنسر به برگزاری دیجیتالی رویداد E3 2021

فیل اسپنسر در فاصله حدود دوماهه‌ای که تا برگزاری رویداد آنلاین E3 2021 باقی مانده، نسبت به این موضوع اظهارنظر کرده است.

انجمن سرگرمی‌های نرم‌افزاری (ESA) اخیراً اعلام کرد که رویداد E3 امسال را به‌صورت کاملاً دیجیتالی و در ماه ژوئن برگزار خواهد کرد. ایکس باکس نیز مثل همیشه یکی از شرکت کنندگان در این رویداد بوده و حالا فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس در اظهارات اخیر خود در خصوص برگزاری غیرحضوری و تمام آنلاین این رویداد مهم صحبت کرده است.

وی در توییت جدید خود در اینباره می‌نویسد: «از اینکه بعد از اتفاقات سال گذشته دوباره در ماه ژوئن شاهد گردهمایی صنعت بازی هستیم، بسیار خوشحالیم.» وی در ادامه مراسم E3 را درکنار سایر رویدادهای بزرگ صنعت بازی، نشان‌دهنده «قدرت بالاترِ ما در هنگام همکاری» قلمداد کرده و از اهمیت آن صحبت کرده است.

اسپنسر بیانیه خود را با اشاره کوتاهی به برنامه‌های مایکروسافت در تابستان امسال به پایان رسانده است. او در این خصوص می‌گوید: «بی‌صبرانه منتظریم تا برنامه‌هایی که برای تابستان امسال تدارک دیدیم را با هواداران به اشتراک بگذاریم.»

فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس

مایکروسافت نیز تاحدودی در رویداد E3 2021 شرکت خواهد داشت؛ اما فعلاً مشخص نیست که حضور این شرکت در رویداد امسال در چه مقیاسی خواهد بود. این شرکت پیش از این اعلام کرده که اخبار زیادی در خصوص بازی‌های آینده‌ی پلتفرم ایکس باکس دارد که بیشتر آن‌ها به استودیوهای بازی‌های بتسدا مربوط می‌شوند.

قبلاً گزارشاتی مبنی بر تصمیم مایکروسافت برای برگزاری یک رویداد اختصاصی به همراه بتسدا در تابستان امسال منتشر شده بود. براساس این اطلاعات، احتمالاً این برنامه به‌صورت همزمان با E3 و به‌صورت پشت سر هم به انتشار اطلاعات بیشتر درباره بازی‌های آینده ایکس باکس خواهد پرداخت.

درباره بازی‌های بتسدا، می‌توان انتظار اطلاعات جدیدی درباره بازی‌های جدید Starfield و The Elder Scrolls VI را داشت. ضمن اینکه همواره احتمال معرفی بازی‌های جدید نیز وجود دارد. از طرفی نمایش تابستانی مایکروسافت چند ماه قبل از تاریخ پیش‌بینی شده‌ی عرضه بازی Halo Infinite قرار داشته و این در حالی است که این شرکت در تعطیلات پایان سال گذشته میلادی اعلام کرده بود که بازی‌های معرفی نشده‌ی بیشتری برای ۲۰۲۱ در دست ساخت دارد.

بازی های ایکس باکس و بتسدا

فهرست اولیه‌ی شرکت کنندگان رویداد E3 2021 علاوه‌بر ایکس باکس شامل نینتندو، کپکام، کونامی، یوبیسافت، تیک تو، برادران وارنر و کوچ مدیا نیز می‌شود. قرار است این برنامه در بازه ۱۲ تا ۱۵ ماه ژوئن (۲۲ تا ۲۵ خرداد) به‌صورت رایگان برای تمامی مخاطبان پخش شود. صفحه‌ی رسمی E3 در توئیتر می‌نویسد: «رویداد دیجیتالی E3 2021 برای همگان رایگان است. هیجان‌زده هستیم تا در آینده‌ی بسیار نزدیک شما را در جریان تمام اخبار واقعی مرتبط با ای تیری 2021 بگذاریم».

در پایان می‌توانید نظرات خود را در این خصوص با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده