// جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۳

اضافه شدن یک فروشگاه دیجیتالی بازی های مستقل به اپیک گیمز استور

فروشگاه Itch.io که بازی‌های مستقل و ایندی می‌فروشد، به‌تازگی در قالب اپلیکیشن قابل دانلود به فروشگاه اپیک گیمز اضافه شده است.

طبق جدیدترین گزارش وب‌سایت پالی‌گان، فروشگاه Itch.io به‌عنوان یک اپلیکیشن قابل دانلود به فروشگاه Epic Games اضافه شده است. Itch.io یک فروشگاه دیجیتالی محبوب است که از آن می‌توان انواع‌و‌اقسام بازی‌های مستقل را خریداری کرد. در این فروشگاه بیش از ۲۰۰ هزار بازی ایندی وجود دارد. حالا این فروشگاه به همراه چند اپلیکیشن پی سی دیگر در اپیک گیمز برای دانلود در دسترس قرار گرفته‌اند.

کاربران با دانلود اپ Itch.io از فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند به بازی‌های موجود روی این پلتفرم دسترسی داشته باشند. البته اپیک گیمز قصد ندارد بابت بازی‌هایی که ازطریق اپ Itch.io دانلود به فروش می‌رسند، سهمی دریافت کند. در Itch.io این خود توسعه‌دهندگان هستند که تعیین می‌کنند چند درصد از فروش بازی‌شان به این فروشگاه برسد. این سیاست را می‌تواند با سیاست فروشگاه استیم مقایسه کرده که براساس سیستمی سطح‌بندی‌شده بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از درآمد فروش بازی‌ها را کسب می‌کند. سهم استیم براساس میزان فروش هر بازی به‌صورت جداگانه تعیین می‌شود. از طرفی فروشگاه اپیک گیمز را داریم که ۱۲ درصد درآمد فروش تمام بازی‌ها را برای خود برمی‌دارد.

یکی از نمایندگان Itch.io درخصوص این فروشگاه به پالی‌گان گفت: «Itch.io دارای مجموعه‌ای از بازی‌های منحصر‌به‌فرد، جذاب و مستقل است. اضافه کردن اپ Itch.io به اپیک گیمز فرصتی را برای ما فراهم می‌کند تا بتوانیم مخاطبان بیشتری را به سمت بازی‌های ایندی متنوعی که در فروشگاه ما وجود دارند، جذب کنیم.»

به‌نظر می‌رسد که این یک حرکت برد-برد برای طرفین محسوب می‌شود، چراکه از طرفی اپیک گیمز را داریم که می‌خواهد فروشگاهش تنها محلی برای خرید بازی نباشد و بتوان از آن اپلیکیشن هم دانلود کرد و در طرف دیگر Itch.io وجود دارد که حالا می‌تواند بازی‌هایش را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهد. اپیک گیمز همچنین علاوه‌بر Itch.io، چند اپلیکیشن دیگر را شامل iHeartRadio ،KenShape و Krita به فروشگاه خود اضافه کرده است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده