نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۷

بهبود شرایط بازی Cyberpunk 2077 با عرضه نسخه نسل نهمی آن

آدام کیچینسکی، مدیرعامل استودیوی سی‌ دی پراجکت رد، طی مصاحبه‌ای ادعا کرد که نسخه پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس Cyberpunk 2077 فروش و شرایط کلی بازی را بهبود می‌بخشد.

پس از ماه‌ها و سال‌ها انتظارات فراوان بالاخره اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی بود که استودیوی نام‌آشنا سی دی پراجکت رد جدیدترین دستپخت خود تحت عنوان Cyberpunk 2077 را روانه بازار کرد.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که پس از عرضه بازی حواشی بسیار زیادی برای آن ایجاد شد. باوجود اینکه کاربران بی‌صبرانه منتظر تجربه پروژه نوآورانه و بلندپروازانه این استودیو لهستانی بودند، اما وجود مشکلات و باگ‌های متعدد مخصوصا روی دو کنسول PS4 و ایکس باکس وان دردسرهای زیادی را برای این بازی ایجاد کرد؛ مشکلاتی که حتی منجر به حذف بازی از فروشگاه پلی استیشن نیز شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، آدام کیچینسکی، مدیرعامل استودیوی سی‌ دی پراجکت رد، طی مصاحبه‌ای از آینده این بازی ابزار امیدواری کرد. براساس صحبت‌های گفته شده، او اعتقاد دارد که نسخه پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بازی Cyberpunk 2077 نه‌تنها شرایط و جو پیرامون بازی را بهتر می‌کند، بلکه میزان فروش بیشتری را نیز همراه خواهد داشت. 

البته تا این لحظه هنوز تاریخ دقیق عرضه بازی Cyberpunk 2077 روی کنسول‌های نسل نهم به‌صورت رسمی اعلام نشده، اما باتوجه به اینکه این روزها تیم سازنده مشغول رفع مشکلات بازی است، می‌توان امیدوار بود که در نسل نهم شاهد یک نسخه بی‌عیب باشیم.

اگر شما هم بازی Cyberpunk 2077 را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و تجربیات خود از آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده