// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۳

نسخه جدید بازی Battlefield به زودی رونمایی می‌شود

اسکار گابریلسون، مدیر کل استودیو دایس، به‌تازگی اعلام کرده است که بازی جدید مجموعه بازی سری Battlefield به‌زودی معرفی خواهد شد.

مدتی است که نسخه جدید Battlefield در دست ساخت است و تابه‌امروز شایعات مختلفی حول نسخه جدید این بازی منتشر شده است. به‌تازگی اسکار گابریلسون (Oskar Gabrielson)، مدیر کل دایس، طی اعلامیه‌ای بیان کرده است که نسخه جدید بازی بتلفیلد به‌زودی معرفی خواهد شد. سازندگان این بازی قصد دارند محتویات بسیار زیادی را طی چندین ماه آینده به بازیکنان نشان دهند و تأیید کرد که این بازی در تعطیلات سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

گابریلسون خاطرنشان کرد که این بزرگ‌ترین تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی Battlefield تا به امروز بوده است و این بازی شامل جنگی نظامی و همه جانبه، لحظه‌های دیوانه وار و غیر منتظره، تخریب‌های سرنوشت ساز، نبردهایی عظیم پر از بازیکن و هرج و مرجی بی سابقه خواهد بود. این بازی در حال حاضر هر روز آزمایش می‌شود و مشکلات و باگ‌های آن برطرف می‌شوند. 

در این اعلامیه فقط نام کنسول‌های نسل بعدی یعنی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، به همراه پی سی ذکر شده است. بنابراین ممکن است که نسخه‌ی جدید بازی Battlefield بعدی روی کنسول‌های نسل هشتم عرضه نشود. به نظر می‌آید که باید برای کسب اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم. 

همچنین الکترونیک آرتز در اقدامی غافلگیرکننده دقایقی پیش اعلام کرد که یک نسخه موبایل بازی بتلفیلد در سال آینده برای تلفن‌های هوشمند روانه بازار خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده