نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۶

بازی موبایل Battlefield معرفی شد

الکترونیک آرتز در اقدامی غافلگیرکننده دقایقی پیش اعلام کرد که یک نسخه موبایل بازی Battlefield در سال آینده برای تلفن‌های هوشمند روانه بازار خواهد شد.

اگر از علاقه‌مندان به آثار سبک شوتر اول شخص باشید، احتمالا درکنار Call of Duty، مجموعه Battlefield، ساخته استودیوی دایس (ِDice) را تجربه کرده‌اید. بازی Battlefield 5 آخرین نسخه مجموعه بتلفیلد بود که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که تیم سازنده مدتی است که سخت مشغول ساخت جدیدترین نسخه از این سری برای پلتفرم پی سی و کنسول‌های نسل نهم پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس است. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی الکترونیک آرتز به‌صورت رسمی از عرضه بازی موبایل Battlefield برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios خبر داده است. براساس اطلاعات منتشر شده، این بازی قرار است در سال ۲۰۲۲ با همکاری استودیوی Industrial Toys و دایس عرضه شود. با استناد به‌گفته‌های موجود این بازی کاملا یک نسخه مستقل و جداگانه‌ خواهد بود که قرار است یک تجربه جدیدی از دنیای بتلفیلد را روی صفحه‌نمایش‌های تلفن‌های همراه و همچنین تبلت‌ها ارائه کند. 

اسکار گابریلسون، مدیر کل استودیوی دایس، ضمن تایید این خبر اعلام کرد که این بازی پس از سال‌ها آزمون و خطا و نمونه‌سازی قرار است در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. «اشتباه نکنید؛ این یک بازی کاملا مستقل است. یک بازی متفاوت از آنچه تا امروز روی پی سی و کنسول‌ها تجربه کرده‌اید. این نسخه کاملا برای پلتفرم موبایل طراحی شده است. بازی یک اثر کامل و مهارت‌محور است که در حال حاضر مراحل تست و آزمایش خود را سپری می‌کند.»

حال باید منتظر ماند و دید الکترونیک آرتز و دایس می‌توانند همچون بازی Call of Duty Mobile اثری محبوبی را تولید و روانه بازار کنند؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این رابطه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده