// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰

پیشتازی Hades و Ghost of Tsushima در نامزدی جوایز Game Developers Choice

به‌تازگی نامزدهای رویداد Game Developers Choice اعلام شده و شاهد عملکرد بسیار خوب Hades، Ghost of Tsushima و The Last of Us Part 2 هستیم.

به‌تازگی و در جریان Game Developers Conference، نامزدهای جوایز Game Developers Choice انتخاب شدند. در ادامه برنده هر بخش در مراسم جوایز CDG در رویداد Game Developers Conference که در تاریخ ۱۱ خرداد ماه (۲ ژوئیه) و ساعت چهار صبح به وقت ایران برگزار می‌شود، انتخاب خواهد شد.

در میان نامزدهای انتخابی برای هر بخش، سه بازی Hades، Ghost of Tsushima و The Last of Us Part 2 توانسته‌اند با ۶ نامزدی، در میان سایر نامزدها خودنمایی کنند. در ادامه بازی Half-Life: Alyx هم با پنج نامزدی، بازی دیگر این رویداد با نامزدی متعدد است. دراین‌میان اشاره کنم که هر چهار بازی ذکر شده، جزو نامزدهای بهترین بازی سال جوایز GDC هستند.

بازی Hades برای بخش‌های بهترین صداگذاری، بهترین طراحی، نوآوری، بهترین داستان‌سرایی، بهترین هنر تجسمی و بهترین بازی سال نامزد شده است. این در حالی است که Ghost of Tsushima برای بهترین صداگذاری، بهترین طراحی، بهترین داستان‌‌سرایی، بهترین تکنولوژی، بهترین هنر تجسمی و بهترین بازی سال نامزد شده است. دراین‌میان The Last of Us Part 2 هم برای بهترین صداگذاری، بهترین طراحی، بهترین داستان‌‌سرایی، بهترین تکنولوژی، بهترین هنر تجسمی و بهترین بازی سال نامزد شده است.

جدا از این موارد، بازی‌هایی هم حضور دارند که تنها برای یک بخش نامزد شده‌اند. این در حالی است که پتانسیل آن‌ها برای نامزد شدن در چند بخش وجود داشته است. بازی Doom Eternal تنها برای بهترین طراحی صدا، بازی Final Fantasy 7 Remake تنها برای بهترین طراحی صدا و بازی Ori and the Will of the Wisps هم تنها برای بهترین طراحی بصری نامزد شده‌اند که از موارد عجیب این رویداد به حساب می‌آیند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ به‌نظر شما کدام یک از چهار بازی بهترین بازی سال GDC، جایزه نهایی را کسب خواهد کرد؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده