نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۵

آپدیت جدید ایکس باکس سری ایکس با محوریت دسته‌ بندی بازی‌ های دارای قابلیت Quick Resume

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، به‌روزرسانی جدید ایکس باکس سری ایکس و سری اس بازی‌هایی که از قابلیت Quick Resume پشتیبانی می‌کنند را در دسته‌بندی جداگانه‌ای قرار می‌دهد.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که مایکروسافت در کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قرار داده، قابلیت Quick Resume است. کاربران این دو کنسول با استفاده از این ویژگی می‌توانند بین بازی‌های خود به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن جابه‌جا شوند. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تصاویری از به‌روزرسانی جدید رابط کاربری مایکروسافت منتشر شد که نشان می‌دهند ردموندی‌ها در این آپدیت توجه ویژه‌ای به Quick Resume داشته‌اند؛ چراکه به‌لطف به‌روزرسانی ماه آوریل رابط کاربری ایکس باکس‌های جدید، دیگر بخشی جداگانه‌ای برای نمایش و دسته‌بندی بازی‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، طراحی و تدارک دیده شده است.

حذف بازی ها از بخش Quick Resume در آپدیت جدید ایکس باکس سری ایکس و سری اس

این اطلاعات برای اولین‌بار توسط ادن ماری، مهندس ارشد ایکس باکس مطرح شد. با استناد به اطلاعات ارائه شده توسط ماری، کاربران با به‌روزرسانی جدید به‌راحتی می‌توانند با استفاده از یک بخش جدید از آثاری که از Quick Resume پشتیبانی می‌کنند، اطلاع داشته باشند. این قسمت در بخش My Games and Apps اضافه خواهد شد.

درکنار اضافه شدن این بخش، کاربران نیز می‌توانند پس از فشردن کلید Home، با تماشای برچسب مخصوص ویژگی Quick Resume در بالا سمت راست از پشتیبانی اثری که در حال اجرای آن هستند از این قابلیت اطلاع پیدا کنند. 

حال باید منتظر ماند تا طی چند روز آینده این به‌روزرسانی به‌صورت رسمی در اختیار کاربران دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قرار گیرد. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده