// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۲

احتمال انتشار یک بازی شوتر اول‌ شخص بزرگ روی ایکس باکس گیم پس در روز عرضه

یکی از اینسایدرهای مایکروسافت به‌تازگی ادعا کرده که یک بازی ترد پارتی AAA در سبک شوتر اول‌شخص در پاییز امسال منتشر می‌شود که در روز عرضه روی ایکس باکس گیم پس در دسترس خواهد بود.

در چندوقت اخیر بازی‌های فرست پارتی و محبوب زیادی به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه شده‌اند. علاوه‌براین، جدیدا شاهد انتشار بازی‌های بزرگ ترد پارتی در روز عرضه روی این سرویس هستیم که خود نشانگر تعهد مایکروسافت بر رشد و گسترش گیم پس است. Outriders یکی از بازی‌های بزرگی است که به‌تازگی در روز عرضه روی گیم پس منتشر شده و اخبار حاکی از این است که سازندگان MLB The Show 21 نیز که تا چند هفته دیگر منتشر می‌شود، با تکرار تصمیم سازندگان اوت‌رایدرز، قصد دارند این بازی ورزشی را در روز انتشارش به گیم پس اضافه کنند.

به‌نظر می‌رسد که انتشار بازی‌ها در روز عرضه روی گیم پس تازه شروع شده و قرار است در آینده بیشتر شاهد بازی‌هایی باشیم که این روند را ادامه می‌دهند. یکی از اینسایدرهای مایکروسافت به‌نام Shpeshal Ed اخیرا در پادکست Xbox Era ادعا کرده که یک بازی ترد پارتی AAA در سبک شوتر اول‌شخص در پاییز امسال منتشر می‌شود که به احتمال زیاد در روز عرضه روی ایکس باکس گیم پس در دسترس خواهد بود. او در عین حال هیچ نامی از این بازی نبرد. البته براساس آدرسی که او از این بازی خاص می‌دهد می‌توان درباره‌ی ماهیت آن حدس‌هایی زد.

کانسپت آرت خیالی از Battlefield 6

می‌دانیم که Call of Duty 2021 (که طبق شایعات شاید Call of Duty WW2: Vanguard نام داشته باشد) و Battlefield 6 دو بازی AAA در سبک شوتر اول‌شخص هستند که قرار است در پاییز ۲۰۲۱ منتشر شوند. بین این دو بازی احتمال اینکه بتلفیلد 6 در روز عرضه به گیم پس راه یابد بیشتر است، چراکه باتوجه‌به مواردی مانند در دسترس بودن سرویس EA Play روی گیم پس، رابطه‌ی مایکروسافت با EA در سطح خوبی قرار دارد.

از طرفی تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده صنعت بازی نیز به‌تازگی در توییتر گفته شاید بتلفیلد 6 در روز عرضه به گیم پس اضافه شود. علاوه‌براین، بازی Far Cry 6 نیز احتمالا در سال ۲۰۲۱ منتشر شود و گزارش‌های منابع مختلف حاکی از این است که مایکروسافت در پی اضافه کردن سرویس +Ubisoft به ایکس باکس گیم پس است. به همین خاطر شاید بازی مورد نظر جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی محبوب فار کرای باشد.

پوستری از سربازان در بازی Call of Duty WW2

مانند همیشه فعلا تا زمان اعلام رسمی چنین خبری نمی‌توان از صحت یا عدم صحت آن مطمئن بود. بااین‌حال، باتوجه‌به اینکه مایکروسافت قبلا هم گفته بود در تلاش است تا بازی‌های ترد پارتی بیشتری را در روز عرضه به گیم پس بیاورد، شنیدن این خبر چندان هم عجیب نیست.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ فکر می‌کنید کدام بازی شوتر‌ ممکن است در روز عرضه‌اش در پاییز امسال در دسترس مشترکین گیم پس قرار گیرد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده