// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۰

نقشه‌ جدید Hood: Outlaws and Legends بازیکن را به جنگل ‌های دور افتاده می‌برد

تریلر جدید بازی Hood: Outlaws and Legends به معرفی نقشه‌ی جدید Outpost این بازی به نام New Barnsdale می‌پردازد.

مدتی است که استودیوهای Sumo Digital و Focus Home Interactive به شدت مشغول جلب توجه بازیکنان به بازی چند نفره‌ی خود با حال و هوای قرون وسطایی با نام Hood: Outlaws and Legends هستند. پس از معرفی چهار کلاس قابل بازی با نام‌های Hunter ،Mystic ،‌Brawler و Ranger‌، این استودیو توجه خود را روی معرفی نقشه‌‌های بازی Hood: Outlaws and Legends گذاشته‌ است. چندی پیش به همراه تریلری نقشه‌ی Graveyard این بازی معرفی شد. تریلری که به تازگی از این بازی منتشر شده است به معرفی نقشه‌ی Outpost این بازی با نام New Barnsdale می‌پردازد.

New Barnsdale یک شهرک کوچک است که در وسط جنگل‌ها قرار دارد و به عنوان مرکزی برای تجارت و عبور مسافران عمل می‌کند. با وجود اینکه هر دو ورودی شهر توسط پل‌هایی عوارضی مسدود شده است و خود شهر نیز پر از استحکامات و پادو‌های ایالتی است، شهر New Barnsdale مملو از خطر است. حصارهای چوبی ناتمام، پادگان‌ها و موارد دیگر چندین نقطه ورود و خروج و مسیرهای پنهان به شهر را فراهم کرده است. در ادامه می‌توانید نگاهی به تریلری که به تازگی منتشر شده است بیاندازید.

بازی Hood: Outlaws & Legends در تاریخ ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، از سه روز قبل‌تر یعنی ۷ می می‌توانند شروع به تجربه‌ی آن کنند.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده