// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۱

تریلر جدید Hood: Outlaws & Legends با محوریت معرفی یکی از نقشه‌ های باتلاقی بازی

در تریلر جدید Hood: Outlaws & Legends یکی از نقشه‌های بازی به نام Marshland معرفی می‌شود که قبلا شهری شکوفا بوده، ولی به‌دلایلی به سرزمینی باتلاقی و متروک تبدیل شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Focus Home Interactive به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی چندنفره و قرون وسطایی Hood: Outlaws & Legends منتشر کرده است. در تریلر جدید یکی از نقشه‌های بازی معرفی می‌شود.

در این نقشه شاهد منطقه‌ای هستیم که قبلا شهری شکوفا به نام Middleton بوده، ولی پس از اینکه مردم شهر علیه ظلم موجود اعتراض می‌کنند، دولت نیز به‌قصد سرکوب سدی را در آن حوالی می‌شکند و تمام آب پشت سد به سمت این منطقه‌ی مسکونی سرایز شده و آن‌جا را به سرزمینی باتلاقی و تخریب‌شده به نام Marshland تبدیل می‌کند. سربازان دولتی در سرتاسر این نقشه گشت‌زنی می‌کنند و بازیکنان برای مخفی ماندن از آن‌ها می‌توانند از نیزارهای بلند به نفع خود استفاده کنند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Hood: Outlaws & Legends در تاریخ ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، از سه روز قبل‌تر یعنی ۷ می می‌توانند شروع به تجربه‌ی آن کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده