// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵

تریلر گیم ‌پلی Hood: Outlaws & Legends: نمایش یکی از کلاس ‌های قدرتمند بازی

در تریلر جدید گیم‌پلی بازی Hood: Outlaws & Legends با یکی از کلاس‌های قابل بازی به نام Brawler آشنا می‌شویم که قدرت بدنی بالایی دارد و پتکی سنگین با خود حمل می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Focus Home Interactive به‌تازگی تریلری از گیم‌پلی بازی چندنفره Hood: Outlaws & Legends منتشر کرده است. بازیکنان در این بازی باید در حال‌و‌هوایی  قرون وسطایی دست به سرقت از افراد ثروتمند و بانفوذ بزنند. در این تریلر جدید با یکی از کلاس‌های کاراکتر قابل بازی به نام Brawler آشنا می‌شویم که دارای هیکلی تنومند است و یک پتک سنگین در دست دارد. شما می‌توانید تریلر معرفی Brawler را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

سازندگان در تریلر بالا کلاس Brawler و توانایی‌های او را اینگونه توصیف می‌کنند: «Brawler مردی است که چکش آهنگری خود را با یک پتک سنگین عوض کرده است. او قسم خورده علیه فسادی که کشورش را فراگرفته مبارزه کند. براولر در مبارزات تن‌به‌تن مهارت بالایی دارد، در دفاع کردن بسیار عالی عمل می‌کند، می‌تواند برای یاران خود راه‌های جدیدی برای پیشروی در بازی باز کند و البته در مبارزات تیمی نیز خوب عمل می‌کند. او می‌تواند پتک خود را در زاویه‌های مختلفی بچرخاند و گروهی از دشمنان را از پای درآورد. همچنین دشمنانی که زره به تن ندارد در ضرباتی که او به سر وارد می‌کند، به‌ راحتی کشته می‌شوند. حمله‌ی سرعتی او نیز باعث می‌شود دشمنان به زانو دربیایند.»

«Brawler زمانی‌که او و یارانش درون قلعه محاصره شده و تمام راه‌های خروجی توسط دشمنان بسته شده است، می‌تواند دروازه‌ی اصلی قلعه را به بالا هل داده و راه را باز کند. این حالت زمانی کاربرد دارد که دشمنان از حضور بازیکنان در آن‌جا مطلع شده و تیم باید هرچه سریع‌تر از مکان مورد نظر فرار کنند. نارنجک‌های انفجاری Brawler باعث تخریب و آسیب بیشتری شده و می‌تواند گروهی از دشمنان سرسخت بازی را قلع‌و‌قلع کند. از این نارنجک‌ها همچنین می‌توان برای کشتن Sheriff (کلانتر) یا اسنایپرهایی که در مکانی غیرقابل‌دسترسی به سمت بازیکنان تیر پرتاب می‌کنند، استفاده کرد.»

«قدرتمندترین توانایی براولر Wrath (خشم) نامیده می‌شود که در هنگام استفاده از آن، می‌توان از حداکثر توانایی فیزیکی این کلاس استفاده کرد. استقامت Brawler در این حالت بی‌نهایت شده و مدت دوام آوردن او در مقابل دشمنان بیشتر می‌شود. او در حالتی که Wrath فعال است، راحت‌تر می‌تواند دشمنان را دنبال کرده و آن را شکست دهد.»

بازی Hood: Outlaws & Legends در تاریخ ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند می‌توانند از سه روز زودتر یعنی در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت) دست به تجربه‌ی آن بزنند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده