// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۴

قدردانی سازندگان Outriders از بازیکنان با اهدای آیتم‌ های کمیاب به آن‌ ها

استودیوی People Can Fly به‌تازگی اعلام کرده که به بازیکنان Outriders که در این چندوقت با مشکلات آنلاین بازی دست‌و‌پنجه نرم می‌کردند، نوعی پکیج قدردانی اهدا خواهد کرد.

همان‌طور که به احتمال زیاد می‌دانید، سرورهای اوت‌رایدرز از زمان عرضه‌اش با مشکلاتی روبه‌رو بوده و پیپل کن فلای اعلام کرده که ریشه‌ی مشکل از هاست خارجی دیتابیس در زمان‌های شلوغی بوده است. آن‌ها در این خصوص توضیح می‌دهند: «ما پنج سال برای ساخت Outriders وقت گذاشتیم و از اینکه عرضه‌ی بازی طبق برنامه‌ریزی پیش نرفت، به‌اندازه‌ی شما ناراحت و ناامید شدیم. ما مشکلاتی در بخش اتصال آنلاین داشتیم. تیم‌مان در تعطیلات آخر هفته و بی‌وقفه در تلاش بودند تا مشکلاتی را که بازیکنان در سرورهای بازی تجربه می‌کنند، رفع کنند.»

نسخه دمو بازی outriders

پیپل کن فلای در ادامه افزود: «ما کاملا متوجه‌ایم که تجربه‌ی آنلاین Outriders چقدر برای بازیکنان ناامیدکننده بوده است؛ مخصوصا وقتی که می‌دانید بازیکنان زیادی مشتاقانه منتظر عرضه‌ی بازی هستند. ظرفیت سرورهای خودمان کافی بود، اما مشکل ریشه در هاست خارجی دیتابیس در زمان‌های شلوغی داشت. در زمان انتشار نسخه‌ی دموی بازی با چنین مشکلی مواجه نشده بودیم. ما واقعا قدردان تمام پیام‌های حمایت‌آمیز و تشویق‌آمیز شما در این مدت هستیم. پیام‌های شما به ما نیرو داد تا این مشکل را برطرف کنیم.»

«مشتاقیم که از تک‌تک شما تشکر کنیم. خارج از تشکر کلامی دوست داریم این را بگوییم که در حال کار روی یک پکیج قدردانی برای ارائه به بازیکنانی هستیم که در روزهای اولیه‌ی عرضه‌ی Outriders آن را تجربه کرده‌اند. البته هنوز در خصوص آیتم‌های نهایی این پکیج به تصمیم قطعی نرسیده‌ایم»

طبق گفته‌های پیپل کن فلای، بازیکنانی که بین تاریخ‌های ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) تا ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) Outriders را تجربه کرده‌اند صلاحیت دریافت پکیج قدردانی را خواهند داشت. همچنین هر بازیکنی که خارج از بازه‌ی فوق اوت‌رایدرز را تجربه کرده، ولی پیپل کن فلای آیتم‌های حذف‌شده‌ی اینونتوری آن‌ها را برگردانده است نیز مشمول دریافت این پکیج خواهند بود. این مشکل از باگی نشئت می‌گرفت که باعث می‌شد آیتم‌های اینونتوری بازیکنان به‌صورت خودکار حذف شود.

نمایی از شخصیت بازی اوت رایدرز

باوجود اینکه سازندگان اشاره کرده‌اند آیتم‌های درون این پکیج هنوز نهایی نشده، ولی گفته‌اند درنظر دارند این موارد را در آن بگنجانند: یک اسلحه‌ی لجندری متناسب با سطح کاراکتر، مقدار قابل‌توجه‌ای از تیتانیوم متناسب با سطح کاراکتر و یک اموت (انیمیشن ابراز احساسات) به نام «ناامیدی». این آیتم‌ها قرار است به کاراکتری از بازیکنان که دارای بالاترین سطح در بازی است، تعلق بگیرد. سازندگان گفته‌اند که آیتم‌های داخل پکیج ممکن است تغییر کنند و همچنین آن‌ها هنوز مشخص نکرده‌اند که این پکیج چه زمانی به‌دست بازیکنان Outriders می‌رسد.

پیپل کن فلای همچنین اشاره کرده که آن‌ها همچنان به بهبود جنبه‌های مختلف اوت‌رایدرز ادامه می‌دهند. آن‌ها دیروز اولین پچ بازی را روی کنسول‌های پلی استیشن و پی سی منتشر کردند و بازیکنان با نصب آن دوباره می‌توانند با استفاده از قابلیت کراس پلی و روی پلتفرم‌های مختلف با یکدیگر بازی کنند. بازیکنان کنسول‌های ایکس باکس اما کمی بیشتر باید برای انتشار این پچ منتظر بمانند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی پکیج قدردانی پیپل کن فلای چیست؟ آیا آن را اقدام مناسبی درجهت دلجویی از بازیکنان Outriders می‌دانید؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده