// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۲

آپدیت بعدی Outriders برای رفع مشکل کراس پلی بازی

استودیوی People Can Fly خبر داده که اولین پچ Outriders تا چند روز دیگر منتشر می‌شود و مشکلات مختلف بازی را از جمله مشکل در قابلیت بازی بین پلتفرمی رفع می‌کند.

بازی Outriders پس از مدت‌ها انتظار اخیرا منتشر شد و توجه بازیکنان زیادی را به سمت خود جلب کرد. اوت‌رایدرز همچنین توانسته نمرات نسبتا خوبی را از منتقدین دریافت کند. بااین‌حال، اگر زومجی را دنبال کرده باشید، خبر دارید که این بازی لوتر شوتر و نقش‌آفرینی عرضه‌ی خالی از مشکلی نداشته و عمده‌ی مشکل به بخش آنلاین بازی برمی‌گردد؛ به‌طوری که زمانی‌که بازیکنان از پلتفرم‌های مختلف به‌صورت آنلاین مشغول بازی هستند، یک‌به‌یک از Session بیرون می‌افتند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی People Can Fly اعلام کرده که اولین پچ بازی تا چند روز دیگر منتشر می‌شود. آن‌ها همچنین می‌گویند که این پچ موارد مختلفی را مانند مشکلات مربوط‌به بازی بین پلتفرمی (کراس پلی) و کرش کردن‌ها رفع می‌کند و به‌طور کلی پایداری بیشتری را به بازی می‌آورد.

پیپل کن فلای در فروم استیم جزئیات مواردی را که با این به‌روزرسانی بهبود پیدا می‌کنند، منتشر کرده است. در فهرست منتشرشده علاوه‌بر بهبود مواردی مانند رفع کرش‌ها و بهبود استفاده از پردازنده‌ی گرافیکی کنسول، تغییرات و بهبودهای دیگر نیز به چشم می‌خورند. همچنین از همه مهم‌تر، بازیکنان با نصب این پچ به احتمال زیاد قادر خواهند بود بدون مشکل و با استفاده از قابلیت کراس پلی با یکدیگر بازی کنند. شما می‌توانید فهرست موارد بهبود‌یافته را در اولین پچ بازی Outriders در ادامه مشاهده کنید:

  • رفع مشکلی که باعث می‌شد بازی به‌طور کامل از پردازنده‌ی گرافیکی استفاده نکند.
  • پس از اینکه تمام پلتفرم‌ها به این نسخه از پچ به‌روزرسانی شدند، قابلیت کراس پلی دوباره قابل استفاده خواهد بود.
  • بهبود در پایداری کلی بخش مچ‌میکینگ
  • رفع کرش‌ها در موقعیت‌های مختلف
  • رفع مشکل ناپدیدشدن HUD در موارد خاص
  • رفع باگ‌هایی که باعث اختلال در ریسپاون شدن بازیکنان در Expeditionهای چندنفره می‌شدند
  • رفع مشکل گیر کردن بازیکنان در بافت‌های محیطی بازی و باگ سقوط کردن به زیر نقشه
  • تغییر حالت پیش‌فرض مچ‌میکینگ از «باز» به «بسته»
  • رفع دیگر مشکلات یا بهبودهای کوچک‌ در بازی

بازی Outriders در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استیدیا و پی سی در دسترس است

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده