نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۲

اتمام روند توسعه بازی Mass Effect: Legendary Edition

مک والترز، کارگردان بازی Mass Effect: Legendary Edition اعلام کرد که روند توسعه این سه‌گانه به اتمام رسیده و بازی در تاریخ اعلام شده آماده انتشار است.

اگرچه مدت نسبتا زیادی از زمان عرضه سه‌گانه مس افکت (Mass Effect) گذشته و به اعتقاد بسیاری دنباله آن یعنی بازی Mass Effect Andromeda می‌توانست درنهایت نسخه بهتری باشد، اما نمی‌توان انکار کرد که این مجموعه یکی از تاثیرگذارترین و محبوب‌ترین آثار تولید شده در سبک خود است. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که مدتی پیش بود که الکترونیک آرتز و تیم توسعه بازی اعلام کردند که در حال ساخت و عرضه نسخه ریمستر شده از سه‌گانه مس افکت تحت عنوان Mass Effect: Legendary Edition هستند. 

حال در جدیدترین اخبار بازی خبر خوشحال‌کننده برای علاقه‌مدان به این مجموعه این است که ساعاتی پیش مک والترز، کارگردان بازی، در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که روند توسعه Mass Effect: Legendary Edition به اتمام رسیده و به‌اصطلاح بازی گلد شده است. این اتفاق به این معنی است که بازی برای عرضه تنها در مرحله چاپ و تکثیر خود قرار دارد و بدون هیچ تاخیری در تاریخ مشخص شده روانه بازار خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی Mass Effect: Legendary Edition قرار است در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ (چهارده می) برای پی سی و کنسول‌های نسل هشتم و با اعمال بهبود جنبه‌های بصری روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس نیز در دسترس قرار گیرد.

چنانچه شما هم از طرفداران قدیمی و سرسخت سری بازی‌های مس افکت هستید، باتوجه به ویدیوی منتشر شده درخصوص مقایسه میان نسخه ریمستر شده و اصلی، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص Mass Effect: Legendary Edition را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده