نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۱

ویدیو مقایسه ریمستر سه گانه مس افکت با نسخه های اصلی

ویدیو یازده‌ دقیقه‌ای جدیدی که از بازی جدید استودیوی بایوور منتشر شده، بهبود گرافیکی Mass Effect: Legendary Edition را در مقایسه با سه‌گانه اصلی این مجموعه نشان می‌دهد.

درحالی که حدود یک ماه تا زمان انتشار ریمستر Mass Effect: Legendary Edition باقی مانده است، وبسایت IGN یک ویدیو پیش نمایش را با تمرکز روی ارتقاء گرافیکی این نسخه در مقایسه با سه بازی اصلی مس افکت منتشر کرده است. همان‌طور که قبلاً هم به این موضوع پرداخته شده بود، احتمالاً Mass Effect 1 بیشترین تغییرات را نسبت به نسخه ریمستر به خود می‌بیند. درمورد سلاح‌ها و امکانات بازی نیز هیچ محدودیتی دربرابر بازیکن قرار نگرفته و شما می‌تواند بسته به تمایل خود از تمامی سلاح‌های بازی استفاده کنید. البته سلاح‌های این بازی همچنان از خنک‌کننده‌های حرارتی استفاده می‌کنند.

جلوه‌های گرافیکی این نسخه با آپ اسکیل نرم‌افزاری و مبتنی بر هوش مصنوعی پیشرفت قابل توجهی نسبت به قبل کرده است. تکسچرهای تصاویر بازی به مراتب بهتر شده و مدل زن شخصیت شپرد نیز خیلی بهتر به نظر می‌رسد. شاید بتوان بیشترین تغییرات را متوجه سیستم نورپردازی بازی دانست. جزئیات محیطی و نحوه‌ی حرکت دوربین نیز از دیگر تغییرات قابل توجهی هستند که در ابتدای کار نظر بیننده را به خود جلب می‌کنند. در نسخه جدید سه‌گانه مس افکت، دوربین در هنگام حرکت در راهروها یا آسانسورها به کاراکترهای بازی نزدیک‌تر می‌شود.

دانلود از آپارات

شاید تماشای این ویدیو برای مشاهده تغییرات کامل این بازی نسبت به Mass Effect 2 و Mass Effect 3 نیز ارزش دیدن را داشته باشد. هرچند همان‌طور که گفته شد این تفاوت در این دو بازی به اندازه نسخه اول محسوس نیست. کاکشن Mass Effect: Legendary Edition در تاریخ ۱۴ ماه می (۲۴ اردیبهشت) برای ایکس باکس وان، PS4 و پی سی منتشر می‌شود. البته کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس نیز می‌توانند از این بازی لذت ببرند.

در پایان می‌توانید نظرات خود درباره این ویدیو را با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده