// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۲

احتمال عدم انتشار Path of Exile 2 برای کنسول‌ های نسل هشتمی

مدیر ارشد اجرایی استودیوی Grinding Gear Games به‌تازگی از این گفته Path of Exile 2 به احتمال زیاد برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر نخواهد شد و یک بازی نسل نهمی خواهد بود.

پس از ماه‌ها بی‌خبری از بازی Path of Exile 2، استودیوی Grinding Gear Games امروز بالاخره از جزئیات جدیدی از این بازی با نمایش تریلر و ویدیوی کامل‌تری از گیم‌پلی آن رونمایی کرد. در این ویدیوها سلاح‌ها و دشمنان جدید بازی به نمایش درمی‌آیند. همچنین سازندگان روی پیشرفت‌های گرافیکی پس آو اگزایل 2 نسبت به نسخه‌ی اول تاکید زیادی دارند. حالا طبق جدیدترین اظهار‌نظر بالاترین مقام استودیوی سازنده، به‌نظر می‌رسد که جلوه‌های بصری بهتر احتمالا به بهای عدم عرضه‌ی Path of Exile 2 برای کنسول‌های نسل قبل به‌دست می‌آید.

کریس ویلسون، مدیر ارشد اجرایی گرایندینگ گیر گیمز به‌تازگی در یک جلسه‌ی پرسش‌و‌پاسخ مطبوعاتی به وب‌سایت Wccftech گفته که سازندگان به احتمال زیاد از انتشار Path of Exile 2 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان صرف‌نظر می‌کنند و بازی را فقط برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه خواهند کرد.

او هنگام گفتن این مورد از عبارت «بسیار محتمل است» استفاده کرد و به همین خاطر هنوز نمی‌توان صددرصد گفت که پس آو اگزایل 2 برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر نمی‌شود. بااین‌حال، باتوجه‌به استفاده‌ی ویلسون از عبارت مذکور، تقریبا می‌توان مطمئن بود که نسخه‌ی دوم پس آو اگزایل یک اثر نسل نهمی خواهد بود. ویلسون همچنین تایید کرد که آن‌ها به‌دنبال اضافه کردن قابلیت کراس پلی به Path of Exile 2 هستند. او اما برای گنجاندن این قابلیت در بازی قول قطعی نداد.

شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی Path of Exile 2 را در ادامه تماشا کنید. سازندگان همچنین امروز یک ویدیو مفصل ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی منتشر کرده‌اند که در صورت تمایل می‌توانید از لینک یوتیوب تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

باتوجه‌به روبه‌رو شدن روند توسعه‌ی Path of Exile 2 با مشکلات مربوط‌به همه‌گیری کرونا، این بازی در حال حاضر برای انتشار در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است و سازندگان باید در آینده تاریخ دقیق‌تری برای عرضه‌ی آن اعلام کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده