// شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۳

بازی Path of Exile 2 احتمالا تا سال ۲۰۲۲ منتشر نشود

باتوجه‌به صحبت‌های سازنده‌ی بازی Path of Exile 2، این بازی احتمالا تا سال ۲۰۲۲ عرضه نخواهد شد.

بازی Path of Exile را که در سال ۲۰۱۳ برای پی سی، در سال ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان و در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن ۴ منتشر شد، می‌توان یک بازی نقش آفرینی لوت محور جذاب دانست که به‌خوبی توانسته است مخاطبان این سبک را سرگرم کند. در آبان ماه سال گذشته (نوامبر ۲۰۱۹) در جریان رویداد Exilecon، استودیو Grinding Gear Games بازی Path of Exile 2 را با انتشار یک تریلر معرفی کرد.

در ابتدا قرار بود نسخه بتای بازی Path of Exile 2 در اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر شود، اما سازندگان این بازی چندی پیش اعلام کردند که این بازی تأخیر خورده است. امروز مدیر استودیو Grinding Gear Games اعلام کرد که این بازی احتمالا تا سال ۲۰۲۲ منتشر نخواهد شد. 

رئیس بخش توسعه استودیو Grinding Gear کریس ویلسون (Chris Wilson) طی مصاحبه‌ای در پاسخ به PC Gamer گفت این استودیو قصد دارد این بازی را در سال ۲۰۲۲ منتشر کند. ویلسون گفت همه گیری ویروس کرونا در روند جذب نیروی این استودیو اختلال ایجاد کرده است. ویروس کرونا نه‌تنها استخدام پرسنل جدید را بسیار مشکل کرده بلکه سرعت کار روی بازی Path of Exile 2 را نیز کندتر کرده است.

ویلسون گفت: «من متنفرم که ویروس کرونا را به‌خاطر چیزهای دیگر مقصر بدانم اما این موضوع نقش بزرگی در همه‌ی این اتفاقات دارد. ما به‌دلیل بسته بودن مرزهای نیوزلند، در زمینه استخدام در سطح بین‌المللی با مشکل رو‌به‌رو شده‌ایم، به همین دلیل روند رشد تیم سازنده‌ی ما اندکی کاهش یافته است.» او در ادامه بیان کرد:

روند توسعه بازی به همان سرعتی که می‌خواستیم نبوده است و بنابراین هدف ما این است که در طول سال ۲۰۲۱ در ساخت بازی Path of Exile 2 جلو برویم و ببینیم که چه پیشرفتی خواهیم داشت. ما سعی می‌کنیم کارها را به انجام برسانیم و به ما اجازه می‌دهد تا تاریخ عرضه بازی را تخمین بزنیم. این تاریخ انتشار ممکن است به پایان سال برسد. 


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده