// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۵

وعده‌ کارگردان Outriders برای انتشار بسته‌ های الحاقی بزرگ با داستان مستقل

کارگردان بازی Outriders به‌تازگی در مصاحبه‌ای گفته محتوای پس از عرضه‌ی بازی در قالب بسته‌های الحاقی بزرگ ارائه می‌شوند که هریک از آن‌ها داستان مستقل خود را خواهند داشت.

استودیوی People Can Fly همیشه تاکید می‌کرده بااینکه Outriders در سبک لوتر شوتر نقش‌آفرینی است، اما برخلاف آثار دیگر در این سبک یک بازی سرویس‌محور نیست. آن‌ها همچنین تاکید می‌کنند که اوت‌رایدرز در زمان عرضه یک تجربه‌ی کامل را به مخاطبان ارائه می‌دهد، ولی این به این معنی نیست که بازی محتوای بیشتری پس از عرضه دریافت نخواهد کرد.

بارتِک کِمیتا، کارگردان بازی در مصاحبه‌ای با نشریه‌ی فوربس کمی راجع‌به محتوای پس از عرضه‌ی Outriders اطلاعات ارائه می‌دهد. کمیتا توضیح می‌دهد که اوت‌رایدرز قرار است براساس بازخوردهای بازیکنان محتوای بیشتری در آینده دریافت کند و اینکه پیپل کن فلای ایده‌ها و داستان‌های بسیاری دارد که می‌خواهد از آن‌ها در محتوای آینده‌ی بازی استفاده کند. طبق اظهارات او، محتوای پس از عرضه‌ی اوت‌رایدرز در قالب بسته‌های الحاقی «بزرگ» ارائه می‌شوند که هریک از آن‌ها «داستان مستقل» خود را خواهند داشت.

کمیتا دراین‌باره می‌گوید: «ما هیچ‌وقت نگفته‌ایم که [پس از عرضه] دیگر از بازی پشتیبانی نمی‌کنیم. اوت‌رایدرز مانند بازی‌های سرویس‌محور نیست، ولی درصورت تمایل بازیکنان ما قطعا در راستای گسترش جهان بازی تلاش خواهیم کرد. داستان‌های زیادی وجود دارند که دوست داریم تعریف کنیم؛ همچنین ایده‌های بسیاری هستند که نتوانستیم در بازی اصلی جای دهیم، ولی می‌‌خواهیم [در محتوای آینده‌ی بازی] روی آن‌ها کار کنیم. به همین خاطر نیز از خلق محتوای بیشتر در آینده استقبال می‌کنیم. هرچیزی که در آینده برای اوت‌رایدرز بسازیم در قالب بسته‌های الحاقی بزرگ با داستان‌های مستقل ارائه خواهند شد.»

پیپل کن فلای همچنین اخیرا گفته بود که محتوای پس از عرضه‌ی Outriders به‌جای اینکه مواردی را به بازی اضافه کند که باید از ابتدا در بازی اصلی و پایه می‌بوده، سعی دارد تا المان‌های جدید به بازی بیاورد.

Outriders در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استیدیا و پی سی در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی حرف‌های کارگردان اوت‌رایدرز چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده