نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱

تاریخ برگزاری رویداد PC Gaming Show 2021

پس از اعلام تاریخ برگزاری نمایشگاه E3 2021، به‌تازگی مشخص شد که رویداد PC Gaming Show 2021 نیز در ماه ژوئن امسال برگزار خواهد شد.

سال گذشته بود که شیوع ویروس کرونا روند زندگی طبیعی انسان‌ها را مختل کرد و تاثیرات منفی زیادی روی صنعت بازی‌های ویدیویی گذاشت. چنانچه به یاد داشته باشید، به‌ تأخیر افتادن تاریخ عرضه چندین بازی و لغو رویدادها و نمایشگاه‌های سالانه تنها مواردی از تبعات این ویروس منحوس بود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چند روز پیش برگزارکنندگان نمایشگاه E3 به‌صورت رسمی اعلام کردند که این رویداد به‌صورت کاملا آنلاین پس از یک سال غیبت طی سه روز از تاریخ ۲۲ خردادماه لغایت ۲۵ خرداد (۱۲ ژوئن - ۱۵ ژوئن) برگزار خواهد شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی مشخص شد که نمایشگاه E3 2021 تنها مراسم امسال نخواهد بود و تقریبا همزمان با آن علاقه‌مندان شاهد برگزاری یک رویداد گیمینگ دیگر نیز خواهند بود. 

PC Gaming Show رویدادی است که سالانه به‌منظور معرفی و نمایش آثار جدید پلتفرم پی سی برای مخاطبان برگزار می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده توسط PC Gamer این مراسم نیز قرار است در تاریخ ۲۳ خرداد (۱۳ ژوئن) جهت میزبانی پروژه‌های بزرگ و کوچک جدید برگزار شود. 

اگر از طرفداران این مراسم باشید، احتمالا در جریان هستید که سال گذشته نیز در این رویداد آثار بزرگی چون Twin Mirror، بازی Mafia: Definitive Edition و همچنین Torchlight 3 حضور پررنگی داشتند.

نکته متمایزکننده و جالب توجه این است که رویداد PC Gaming Show 2021 به‌صورت اشتراکی و همزمان با مراسم Future Games Show برگزار خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید مسئولان برگزاری رویداد PC Gaming Show امسال چه شگفتی‌هایی برای علاقه‌مندان به پلتفرم پی سی تدارک دیده‌اند. اگر شما هم جزو این دسته از گیمرها هستید، لطفا انتظارات و پیش‌بینی‌های خود از رویداد امسال را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده